Gå til innhold

EVGA 790i Ultra SLI med 2 GB moduler? Håper users manual kødder med meg!

DarkZun

Anbefalte innlegg

Det står nemlig i papirutgaven av users manual at kortet støtter 256, 512 og 1 Gb moduler! Hvordan kan de da si at kortet støtter 8 GB ram? Regner med at dette bare er noe tull...spes siden jeg nå sitter her med 2x2 Gb Corsair 1600MHz moduler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står nemlig i papirutgaven av users manual at kortet støtter 256, 512 og 1 Gb moduler! Hvordan kan de da si at kortet støtter 8 GB ram? Regner med at dette bare er noe tull...spes siden jeg nå sitter her med 2x2 Gb Corsair 1600MHz moduler!

Slapp av det funker! Det funker tilogmed med 4gb brikker. Noen på xtremesystems som har slike brikker ;)

Lenke til kommentar

Slapp av det funker! Det funker tilogmed med 4gb brikker. Noen på xtremesystems som har slike brikker ;)

Takk! Joa...mail er sendt EVGA, men de svarer ikke på sekundet..og man ønsker jo ikke vente med svar lenger enn man må. Spent på om jeg opplever noe problemer ang klokking av ram'n og CPU..bios update er lastet ned og klar til ta de data corruption problemene bakfra!:p (optimist)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...