Jon4s Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Går foreløpig Medier og Kommunikasjon, noe som vil gi meg generell studiekompetanse etter tre år. Jeg sitter nå og vurderer sterkt om jeg skal ta påbygging det siste året, rett og slett fordi jeg ikke er sikker på om jeg er motivert nok til å ta medier i to år til. Spørsmålet mitt blir da: Hvilke fordeler får jeg av å velge påbygging til generell studiekompetanse, annet enn studiekompetansen? Får jeg fordypningspoeng dersom jeg velger å fordype meg i noen av realfagene? Vh. Endret 23. juni 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ja, du får ekstrapoeng for realfag er usikker på hvor mange poeng du får, trur du kan få opptil 6 eller 8 Lenke til kommentar
1503 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ja, du får ekstrapoeng for realfager usikker på hvor mange poeng du får, trur du kan få opptil 6 eller 8 Fra og med neste år er maks antall realfagspoeng 4. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tenker faktisk å gjøre det samme som deg Jon4s. Men er det bare realfag du kan få poeng? Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tenker faktisk å gjøre det samme som deg Jon4s. Men er det bare realfag du kan få poeng? Jepp. Fordypning i realfag gir fordypningspoeng, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp. Fordypning i realfag gir fordypningspoeng, så vidt jeg vet. Man får ikke fordypningspoeng for noen fag fra og med neste år. Se samordnaopptak.no. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Sorry, mente så klart realfagspoeng, noe jeg ikke får på MK. Endret 24. juni 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå