Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til min kjæreste?

Gjest Gavekjøperen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gavekjøperen!

Hei og hå.

Min fantastiske kjæreste og jeg feirer snart 4 mnd sammen og jeg har lyst til å gi han noe sikkelig spesielt noe, men aner ikke hva! Kan dere hjelpe meg? Her er litt om han:

- Han har hip-hop stil (og hører jo selvsagt på sjangeren..)

- Elsker å lage mat

- Snart 19 år

- På fritida er han stort sett bare med venner/fest og med meg

- Ikke sånn kjemperomantisk, men setter pris på de små tingene

Må bare få frem at selvom 4 mnd ikke er så utrolig lenge, så dreiv vi på ca 4-5 mnd i forkant av forholdet, så jeg kjenner han jo ganske godt. Er derfor det er så vanskelig å finne en bra gave :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aaww! Leste nettopp masse sånne tråder :) Folk er så søte.

4 mnd er egentlig ikke noe å feire, men kanskje når det har gått et halvt år?

Kjøp deg ny undertøysett xD

Hjertepute fra Ikea xD -> hint til litt nattkos

Skaff favorittmaten hans :)

Lag en fest.

Ny caps om han bruker?

En sånn greit hoodsgenser.

Har ikke så særlig pippling på hip-hoppere. :/

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Gavekjøperen!

Sant det, 4 mnd er vel ikke så mye å feire, men vi har liksom aldri gitt hverandre noen gave før så vi tenkte vi ville gjøre det nå da.

Men hey, han fyller jo 19 om ikke så altfor lenge, så jeg kan vel heller skifte fokuset om til hva slags bursdagspresang han kan få :) Så kan jeg tenke på den 4 måneder'sen litt senere<3 ;D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Hva med å bestille flyreise for begge til statene?

Også kan du kjøpe han en bukse i størrelsen 5XL og se om den passer han, for det er slike klær ekte rappere bruker?

ehm? wtf?

Lenke til kommentar
Hva med å bestille flyreise for begge til statene?

Også kan du kjøpe han en bukse i størrelsen 5XL og se om den passer han, for det er slike klær ekte rappere bruker?

Ikke glem en bussbillett til Compton med det samme, kjæresten hennes ville nok likt det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gavekjøperen!

Djeez :p Det er jo bare en klesstil da, han ser jo ikke på seg selv som "gangster" akkurat.

Hadde satt pris på om dere ikke gikk off-topic :) Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Gavekjøperen!
Djeez :p Det er jo bare en klesstil da, han ser jo ikke på seg selv som "gangster" akkurat.

Hadde satt pris på om dere ikke gikk off-topic :) Takk.

Forresten så er det vel også innslag av skater/snow i stilen hans også :)

Lenke til kommentar

Får han et gavekort, kan han selv bestemme hva kan vil ha. Ingen som har sagt at han trenger å få et gavekort på 1500 kroner, men selvføgelig må du kanskje mingle litt rundt i butikken og se på prisene, så du ikke gir han et gavekort så han ikke får råd til noe, kanskje han kan spytte i litt penger selv visst han finner noe han liker ;) selv syntes jeg dette er en bra gave, ikke for dyr og ikke for billig.

Lenke til kommentar

Er vel ikke ALLE, som gjør akkurat som dere gjør, er ikke noe fasittsvar på dette her - folk gjør som de vil, og han her har tenkt å gi ho en gave. Slutt å diskuter om det blir for dyrt eller ei, dette bestemmer jenta selv :) Og kom med forslag folkens.

Kanskje et kjede med navnet ditt på? eller no personlig (Kjipt visst det blir slutt, men du kan jo ikke tenke sånn nå) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gavekjøperen!
Sant det, 4 mnd er vel ikke så mye å feire, men vi har liksom aldri gitt hverandre noen gave før så vi tenkte vi ville gjøre det nå da.

Men hey, han fyller jo 19 om ikke så altfor lenge, så jeg kan vel heller skifte fokuset om til hva slags bursdagspresang han kan få :) Så kan jeg tenke på den 4 måneder'sen litt senere<3 ;D

Hadde satt pris på om dere hadde lest denna! Takk..

Lenke til kommentar

Gutter er vanskelig å kjøpe gave til.

Hos meg blir det som regel noen Bjørn Borg boxere (eller den andre typen man får kjøpt på carlings) .. parfyme er jo også en lettvint "slager". Jeg setter iallefall stor pris på parfymene jeg får fra kjæresten min, fordi det betyr at han synes lukten er god (og jeg vil lukte godt for han) . Ellers kan spill til PC /Konsoll være lurt hvis han er av typen som er glad i å spille. En skater kan få nytt skateboard eller noe slik.

Gaver til menn er vanskeligere jo billigere de skal være. Kommer man over tusenlappen blir det som regel bare enklere og enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...