King123 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 I sverige så jeg at dem solgte anabolice kapsler, å lurer da på hva det er? Har det noe å gjøre med steroider? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Samme som steroider. Blir også kalt som boling elns. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Så det du sier er at det er en steroide type? har du mer informasjon om det? vill det si at sverige har lov til å selge steroider :S Endret 23. juni 2008 av King123 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Vet ikke helt men regner med at det er "anabole steroider" mener, du får vente svar fra noen andre med litt mer peiling. Og hvor solgte de dem? EDIT: hvor i sverige Endret 23. juni 2008 av PoG Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 dem solgte det på nordby sentret, butikk er jeg litt usikker på Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) "Anabolic", eller anabol på norsk, betyr bare muskeloppbyggende. Mao. er til og med melk anabolt. Jeg regner med at disse kapslene var bare enda et kosttilskudd som ikke fungerer. Produsentene bruker ofte slike navn bare for å trekke til seg kunder. Et eksempel er "Krea-Bolic". Det høres helt ekstremt ut, men det er ikke annet enn kreatin med annerledes sammensetning enn vanlig monohydrat. Samme som steroider. Blir også kalt som boling elns. Gamere i idrettsforumet altså Endret 23. juni 2008 av contaminated Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 hehe, ok da fikk vi vite det Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha, japp eneste jeg forbinder "anabol" med liksom Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Samme som steroider. Blir også kalt som boling elns. Din tulling du har ikke mye peiling veit jeg! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Samme som steroider. Blir også kalt som boling elns. hvorfor driver du å skriver dritt når du ikke har peiling i det hele tatt? http://powergym.mystore.no/ds_product_info...products_id=167 når ble ZMA steroider? ja det er kosttilskudd Endret 24. juni 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jada, jeg tok feil og skrev at han får vente på svar fra noen som har mer peiling enn meg. Og grunnen til at jeg svarte var fordi jeg kjedet meg når jeg så emnet og prøvde å svare men feilet Og ja jeg har ikke mye peiling på "kost tilskudd osv" Men når det ble det galt å prøve liksom Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 er galt å påstå at kreatin er det samme som steroider... heller bedre og holde fingra fra tastaturet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå