Zamboo Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Flere og fler får mobiltelefoner som kan håndtere MMS, men hvor mange er det som faktisk benytter seg av denne tjenesten? Selv har jeg faktisk aldri sent en MMS, ingen jeg kjenner har telefon som kan ta imot. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ikke sendt en eneste MMS enda jeg heller.. ingen jeg kjenner som har Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ikke sendt en eneste MMS enda jeg heller.. ingen jeg kjenner som har Samme her :-? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har ikke mms mobil jeg så jeg er unnskyldt heh Lenke til kommentar
YBD Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har NetCom, så i februar kunne jeg sende gratis MMS. Det benyttet jeg meg en del av, så jeg har nok sendt over 50 MMS ihvertfall Veldig praktisk å kunne sende laaange meldinger. Animerte gif's er også ganske gøy å sende/motta. Men nå når det koster 5 kroner har jeg ikke sendt en eneste, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller. Prisen bør gå ned, tviler på at det er mange som bruker tjenesten nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har ikke sendt en eneste en.. Lenke til kommentar
ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har lyst til å sende, men det er ikke mange som har det. Prisene bør gå ned, ellers gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
zTab Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har sendt èn.. Ble ikke så veldig imponert over MMS akkurat Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Eg har heller aldri sett ei MMS melding fra min Nokia 3510i endå. Men,YBD når du skriver at du vil at prisen på sending av MMS meldinger må gå ned kan du kanskje benytte deg av denne metoden for å få ned prisen. Metoden er også omtalt i denne artikkelen til www.digi.no . Lenke til kommentar
dido Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 En kan sende private bilder fra mobil til mobil. En kan hente bilder og lyder fra internett og lage mye kult som kan videresendes. Til og med animerte giffer funker! Sjekk: www.eurobate.com og se selv hva en kan gjøre med MMS dido Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Fikk min splitte nye Nokia 7250 i går. Slet meg gjennom å bestille et skjermbilde over gprs...ellers er jeg noob (ps Nokia 7250 har over 5 MB minne ) Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sendte noen MMS når det var gratis hos Netcom, men ikke etter det Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sendte noen MMS når det var gratis hos Netcom, men ikke etter det Det er gratis nå også Fra nå og frem til juni er de 50 første MMS'ene gratis, altså de MMS'ene du har sendt tidligere er ikke med i tellingen. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Sendte noen MMS når det var gratis hos Netcom, men ikke etter det Det er gratis nå også Fra nå og frem til juni er de 50 første MMS'ene gratis, altså de MMS'ene du har sendt tidligere er ikke med i tellingen. Telenor kommer jo aldri til å finne på noe sånt. Bytte abonement? *tenke* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har ikke en mms telefon så jeg får ikke sendt, men jeg har mottat mms da, bilde ifra en Nokia 7650, men den måtte jeg bruke pcen til å lese den skal ha mms telefon snart Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei! Eg ser at den del har skrevet at dykk brukte netcom dei gangane det er gratis å sende MMS. Eg tenkte eg skulle informere dei av dykk som ikkje har fått det med seg at Telenor tilbyr gratis MMS fra mobiltelefon i helgene i april tilbudet gjelder fra fredag kl. 1600 til søndag kl. 2359 alle helgene i april. Denne informasjonen står på denne sida. Om ein logger på www.telenormobil.no vil ein også kunne sende nokre MMSar som Telenor eller eventuelte sammarbeidspartnere har laga.Ein kan også laste opp bilder fra ein harddisk,anna lagringsmedium tilknytta ein pc.Så konventerer Telenor mobil bildene til riktig størrelse i forhold til MMS standarden.Dette for at ein skal slippe å sende MMSar der ein ikkje ser heile bilete.Telenor har også ein preview funksjon. Eg vil pressisere at eg ikkje har noen tilknytning til Telenor Mobil uten om å være kunde hos selskapet. Håper noen vil synest at denne informasjonen var opplysande og nyttig. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 dyrt... DYRT... og altfor DYYYRT!! Ska liksom tyne markedet bare fordi SMS ble så populært, prisen må nok synke for at MMS også skal bli pop. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 "Den første dosa er gratis". Hørt det før? Var ihverfall det jeg tenkte da jeg så det Netcom tilbudet. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hei covah! Det er ein del personer som meiner ein kan dra paralleller fra narkotika miljøet og langere til måten teleopperatørene behandler kundene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå