Bjotte Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 er det dyrere å handle i vanelig Hi-Fi klubben butikk en det er å hanle i nettbutikken dems? med tanke på at man slipper frakt er jo det mye bedere om du har en butikk i nærheten. så er det noen som vet om det er dyere/billigere å handle i en fysisk Hi-Fi klubben butikk enn i nett butikken? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis du skal kjøpe flere ting ville jeg gått i butikken. Da får man ofte pakkepriser, eller kan hvertfall høre om det er mulig. Det pleier jeg å få, men det kan være litt anerledes fordi dette er en kjede av butikker da. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 ok takk for rask hjelp men er det noen som faktisk vet om det er biligere/dyrere å gå i butikken? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Selve prisene er like, men bor du nærme en butikk, så kan du spare frakten. I butikken så kan du også prute\grine deg til lavere pris. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 takk da vet jeg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Siden jeg selv har en Hi-Fi Klubben butikk i byen, går jeg der når jeg skal handle. Prisen er den samme, men du slipper som sagt frakt. Det samme gjelder forøvrig også Soundgarden. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Man kan jo også være heldig og slå kloa i demovarer, som er satt ned i pris. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 nei, det er ikke dyrere å handle i butikk. kjøper du litt får du alltid rabatt/avslag. det gjør du ikke på nettet med mindre du kjøper via mail Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fordelen med nettbutikken er jo utvalget da. Sånn som i kr. sand, som er nærmeste butikk for meg, så har de et ganske begrenset lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du snakker om Hi-Fi klubben, sant? Hi-Fi Klubben Kristiansand ligger 15 minutter i bil fra meg. Når jeg skulle kjøpe meg ny subwoofer var de nødt til å bestille denne (pga. lite lager?), så jeg måtte vente ganske lenge. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 jeg vet ikke størrelsen på hamar men regner med at jeg kan få kjøpt argon uten så jævla mye venting ettersom det er Hi-Fi klubbens eget merke Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) må den bestilles får du iaffal dritbra avslag. du skal jo ikke betale fullpris for noe du må vente på. aldri gjort det jeg iaffal, men så har vi 3 konkurrerende hifikjeder i byen. drar bare den "stikker bort på "KONKURRENT" å se om de har noe på lager istede" Endret 30. juni 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå