privinius Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Finnes det en god iTunes erstatter som man slipper å synce? Irriterer meg stadig over at alt blir slettet når jg overfører ting fra en annen PC. MVH Privinius Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Eg antar det er snakk om iPod her. I så fall kan du prøve MediaMonkey eller Ephpod. Mediamonkey er ein meir komplett avspelar som kan brukast på PC-en, mens Ephpod er meir for kun overføring til og frå ein iPod. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Winamp fungerer veldig bra sammen med iPod. Har en iPod Shuffle og alt fungerer plettfritt! Dessuten elsker jeg utseende også, KlikkeLink Lenke til kommentar
tk394585 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bruker Mediamonkey med iPoden min Mediamonkey har også mange funksjoner som gjør den perfect til stooore samlinger musikk, deriblant evnen til å holde et musikkbibliotek på 50,000+ sanger (ikke prøvd i praksis), automatisk organisering av filer og mapper, tagging av musikk fra Amazon.com m.m. Bruker Mediamonkey for organisering og tagging av musikken, men spiller av i Windows Media Player for simpelhetens skyld Mediamonkey finner du forøvrig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå