Moosehead Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Etter å ha hatt litt forskjellige problemer med min pc, driverproblemer mm så har plutselig XP fått det "gamle" utseendet fra Win2000 og tidligere. Dette gjelder startmenyen, taskbaren samt grafikken rundt andre vinduer (firkantet i stedet for rundt.) Har sett igjennom alle innstillngene jeg kunne finne, men såvidt jeg kan se så er den innstilt på start menu og ikke classic start menu (som i kontrollpanelet ikke ligner på det jeg har uansett.) Er det noen som vet hvordan jeg kan stille dette tilbake til standard XP utseende?[/img] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Display properties->appearance-> WinXP style? Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Display properties->appearance-> WinXP style? Har sjekket, men hos meg får jeg bare opp Windows Classic style...Må vel gjerne reinstallere Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Last ned nytt liknende utseende da vel?? Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Last ned nytt liknende utseende da vel??Hvor da? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 http://www.themexp.org du må laste ned style xp (program) for å kunne få instalert det du finner det på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå