Gå til innhold

Program som lar meg skru volumet over 100%?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på jakt etter ett program som gjør at jeg kan skru volumet opp enda høyere selv om det står på 100%. Tingen er at når jeg bruker laptopen min til å se filmer eller høre musikk så er det ofte filene har så lavt volum at selv om jeg skrur at på max så er det veldig lavt. 

Så er det noen som vet om ett program som gjør at jeg kan skru volumet enda høyere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje meg som er teit. Men den lille saken øverst der man stiller lyden står på fullt her, men trykker jeg CTRL + opp går lyden mye høyere... opp til 400% faktisk.

ja det så faktisk ut til å hjelpe.. skal prøve senere

takker så mye

har foresten ett annet spørsmål som ike har noe med denne topicen å gjøre.

finnes det ett program som gjør at jeg kan ta video eller bare lyd opptak fra youtube?

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

For å ta opp lyd fra youtube, se denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776254&hl

For å ta opp video fra youtube kan du bruke et Add-ons (utvidelse) til firefox som heter Video DownloadHelper

Videoene som lastes ned fra youtube blir lagret som en .swf fil. Disse kan du enten spille av ved hjelp av VLC Media Player eller så kan du bruke et konverterings program for å få filen over i et annet format. Til det kan du feks bruke MediaCoder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...