Gå til innhold

Hvordan patche Warcraft III: Frozen Throne?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har komt meg oppi et lite dilemma nå. Har TFT på dataen, men ikke CDen. Og jeg vet at på nyere patcher trenger man ikke CD for å spille, men når jeg prøvde å patche spillet manuelt, funket det ikke. Fikk en error som sa "

Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath'

Systemet finner ikke angitt fil."

 

Spillet jeg har er kopiert fra gamledataen min, så jeg tror det er problemet, men er det noen som vet hvordan jeg får fiksa det? Som sagt, uten CD kan jeg ikke reinstalle, eller starte spillet for å patche fra battlenet.

 

Og nei, det er ikke noe ulovelig involvert, om noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har komt meg oppi et lite dilemma nå. Har TFT på dataen, men ikke CDen. Og jeg vet at på nyere patcher trenger man ikke CD for å spille, men når jeg prøvde å patche spillet manuelt, funket det ikke. Fikk en error som sa "

Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath'

Systemet finner ikke angitt fil."

 

Spillet jeg har er kopiert fra gamledataen min, så jeg tror det er problemet, men er det noen som vet hvordan jeg får fiksa det? Som sagt, uten CD kan jeg ikke reinstalle, eller starte spillet for å patche fra battlenet.

 

Og nei, det er ikke noe ulovelig involvert, om noen skulle lure.

 

 

Har du lasta ned stand-alone patchen og innstaller? http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20673

 

Det skapar som regel problem når ein kopierar ei spel mappe til ei annan. Diverse registry keys vert ikkje overført.

Eg har ikkje noko konkret løysning, men du kan kanskje google den error meldinga..

Reknar med ein du kjenner har ein Warcraft 3 cd til låns? I nøden får du kjøpt wc3 og TFT til rundt 100kr

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Jepp, du har mistet registry-entryen til WC3. Da nekter spillet å starte. Disse skal være i regedit og inneholder gjerne paths til filer og sånne ting. De blir lagt inn når du installerer, men hvis du bare kopierer rett over til en anna PC, vil ikke spillet starte. Er ingenting med sikkerhet eller piratkopiering å gjøre, bare en måte windows forteller hvor spillet ligger og hvilke stier det bruker til filene sine. Ofte står det koder der i hex-format også, så det er ikke bare å legge inn noe tilfeldig og håpe heller.

 

Du kan jo finne noen andre som har TFT installert, og be dem sende deg registry-greiene til spillet. Så kan du endre det som er nødvendig. Det er bare 2-3 linjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...