Gå til innhold

Battlefield Bad Company anmeldelser!

Anbefalte innlegg

Faen

Absoluttspill.no ser ut som att dem bare har Gold Edition istede for vanlig edition

Nå står det 5 til 11 dagers levering :thumbdown:

Herregud: Absoluttspill.no har PS3 versjonen av BF-BC men ikke 360versjonen, hva skjer :ph34r:

Og itavisen.no ga Battlefield Bad Company 5/6, så digg :)

Desverre er det et mellomledd som leverer EA varer til oss. Og noe hadde skjedd feil slik at dette mellomleddet ikke fikk x360 utgaven fra EA, Ikke noe vi eller mellomleddet kunne gjøre noe med desverre. Derimot at de resterende spillene (x360gold, ps3 og ps3gold) kom først i dag, når vi burde hatt de på mandag eller tirsdag er direkte ufint. menmen, ser ut som du ble fornøyd med løsningen. Viktigste for oss er at dere blir fornøyde, så får heller vi lide for leverandørenes feil.

ps. alt av battlefield BC gikk ut i dag. :)

Jeg er i ekstase faktisk, makan til god nettbutikk skal man lete lenge etter. Alt klaffer omtrent alltid, bra utvalg av spill, 100% levering ca 1-2 døgn så har man spillet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det eneste kjipe er vel at når man er level 25 så er det stopp, ingen prestisje. Men jeg synes det er gøyere enn cod4, flere muligheter.

Veldig masse morro man kan gjøre med tanke på bilkjøring, og annet.

CoD4 er best på skyting, går veldig masse på aim der.

Her er det flere andre ting som virker inn på hvor god man er.

I CoD4 så kunne jeg ikke spille hvis jeg hadde en dårlig dag, jeg ble

bare griseeid. Men i bad company kan du bare gjøre noe annet da, kjøre tank eller styre artilleriet. Ting som ikke krever så sinnsykt bra aim. Veldig mye variasjon i spillet synes jeg :]

Kunne vært flere brett.

Lenke til kommentar

Det er det som er det flotte med Battlefield, man kan spesialisere seg innenfor et område. Jeg personlig har tenkt å plassere rævva mi et et heli noen lange timer ja :D

Det er det som er det flotte med Battlefield, man kan spesialisere seg innenfor et område. Jeg personlig har tenkt å plassere rævva mi et et heli noen lange timer ja :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Da bør du være rask og heldig med spawne point. Det er alltid noen som tar den og artelleriet før meg! Har rukket å ta artelleriet 2 av 30 ganger, og heli 5 av 30. Flere som syns helikopteret er veldig vanskelig å styre?

"Toman85"

Du er ikke alene om det. Har meget gode erfaringer selv, sammen med de ca 30-40 av de som har lagt inn erfaringer (prisguiden), og den har 6/6 poeng. Tror det må være den eneste nettbutikken med så mange erfaringer og alle toppkarakter!

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
vil noen si at det er topper cod 4 i Mp?

Hvis du fortsatt er i tvil, så anbefaler jeg at du kryper til korset og prøver ut mp-demoen selv. CoD4 er jo suveren med sitt "in your face" actionbaserte gameplay, mens BC (derimot) er så mye, mye mer. En ting er sikkert, du kan ikke spille BC som om det er CoD4. Derfor blir det veldig vanskelig å si noe om akkurat du kommer til å like det bedre enn CoD4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har hørt at man tåler mindre i cod4. Må si jeg liker veldig godt mp i battlefield. Kjøp begge sier nå jeg ;) I allefall prøve mp demoen på live.

Lenke til kommentar
vil noen si at det er topper cod 4 i Mp?

Hvis du fortsatt er i tvil, så anbefaler jeg at du kryper til korset og prøver ut mp-demoen selv. CoD4 er jo suveren med sitt "in your face" actionbaserte gameplay, mens BC (derimot) er så mye, mye mer. En ting er sikkert, du kan ikke spille BC som om det er CoD4. Derfor blir det veldig vanskelig å si noe om akkurat du kommer til å like det bedre enn CoD4.

sant nok, har bare ikke harddisk på xboxen, får prøve mp på ps3 da..

Men men.

Lenke til kommentar
Det eneste kjipe er vel at når man er level 25 så er det stopp, ingen prestisje. Men jeg synes det er gøyere enn cod4, flere muligheter.

Veldig masse morro man kan gjøre med tanke på bilkjøring, og annet.

CoD4 er best på skyting, går veldig masse på aim der.

Her er det flere andre ting som virker inn på hvor god man er.

I CoD4 så kunne jeg ikke spille hvis jeg hadde en dårlig dag, jeg ble

bare griseeid. Men i bad company kan du bare gjøre noe annet da, kjøre tank eller styre artilleriet. Ting som ikke krever så sinnsykt bra aim. Veldig mye variasjon i spillet synes jeg :]

Kunne vært flere brett.

Kommer sikkert flere baner på XBL Marketplace.

Lenke til kommentar

Kunne vært flere brett.

Kommer sikkert flere baner på XBL Marketplace.

Mener jeg leste at det ville komme en conquest mod, den med de flaggene( BF2)kort tid etter lansering. Regner med at de etterhvert vill komme med nye oppdateringer, med nye baner... Håper de blir gratis :whistle:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Paa online delen, er det fleire modusa enn gold rush?

Som mala nevnte kommer det mere nedlastbart, legger til at dette blir gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...