Bruker-104685 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) TeamXbox sin ameldelse, nok en bra score! Anmeldelsen av Battlefield Bad Company fra Gamepro IGN.com sin anmeldelse Ser ut som dette blir ett bra spill! Ikke så verst karakter fra Eurogamer.net Takk for tipset SAS1984 , Gamespot.com sin anmeldelse Ganske mangen bra scores Battlefield Bad Company får Skal nok kjøpe dette spillet ja!! Demoen imponerte meg rett og slett, og det ble enda bedre på lydsiden da jeg fikk hjemmekinoanlegget i rommet Skal dere ha spillet? Endret 25. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Japp! Det ser ganske lovende ut Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Søren å, der var visst Gold Edition bestilt EDIT: Har det blitt merket en forskjell mellom ps3 utgaven og xbox360 utgaven? Endret 23. juni 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Søren å, der var visst Gold Edition bestilt EDIT: Har det blitt merket en forskjell mellom ps3 utgaven og xbox360 utgaven? Ja faktisk Jeg tok heads-up mellom PS3 verjsonen og 360 versjonen og det var faktisk forskjeller Alt var så jævla grått på PS3versjonen i forhold til 360 versjonen. Hadde full hdmi range på PS3, og hadde samme instillinger på Tven på begge versjonene Spilte begge demoene på likt bare å skifte kanal fram og tilbake For min del så har jeg allerde bestilt det til 360 pga bedre håndkontroll og grafikk Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Bad company er bra det! Lo så jeg datt ut av stolen da jeg etter å ha skutt fienden i filler med artilleri, klarte å kjøre bilen nedi et stort hull i veien som ikke var der før. Selv veiene kan ødelegges. Ikke helt battlefield-stemning, men ikke langt unna. Føles litt gjentagende, selv om jeg ikke har kommet særlig langt. Veldig mye løp dit og ødelegg det, løp tilbake dit og ødelegg det. Og alle det-ene er selvfølgelig bevoktet av et par soldater med maskingevær, men fortsatt veldig gøy. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sitter med et stort spørsmåltegn om jeg skal gå for det eller ikke:S bare prøvd single player demoen. ville dere anbefalt det på 360 eller ps3 forresten!? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg bare enda mer nå som det har fått så bra anmeldelser! Gold edition ble bestilt i går, kan nesten ikke vente ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Sitter med et stort spørsmåltegn om jeg skal gå for det eller ikke:Sbare prøvd single player demoen. ville dere anbefalt det på 360 eller ps3 forresten!? Du MÅ begi deg ut på online delen. Det tar fullstendig av til tider Vel eg hadde rimelig lave forventninger til demoen etter å ha testet BETA, men fy flate så overrrasket eg blei over alle forbedringene som var å oppdrive. Det var som eit heilt annet spill. Har spillt demoen online i mangfoldige timer, så dette her blir nok eit kjøp. Er nesten så eg kan spille dette i timevis utelukkende pga. de ekstremt feite lydeeffektene Endret 24. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sitter med et stort spørsmåltegn om jeg skal gå for det eller ikke:Sbare prøvd single player demoen. ville dere anbefalt det på 360 eller ps3 forresten!? Har 360 og ikke PS3 (ingen fanboy), men etter det jeg har lest er det flere problemer med PS3'en enn 360-versjonen. Utifra det jeg har lest (merk: ingen personlige erfaringer), så ville jeg valgt 360'en over PS3'en utifra det jeg har lest. Spilte Bad Company demoen en god stund og har ikke merket mye med feil der . Kan noen svare på Akrabra's spørsmål om hvordan fullversjonen av Bad Company er på PS3 enn 360, har det blitt noen forandringer som vil gi en PS3 spiller omtrent den samme følelsen av spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Litt OT: Har just spilt gjennom første brett. Herregud så fett! Skikkelig langt og godt brett. Eneste minus er det at man ikke får achievement for å ha gjort et brett på medium, når man har gjort det på hard :F Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du fått spillet allerede??? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg bestilte forresten Gold Edition hos absoluttspill, så kan jeg håpe på at spillet kommer en dag før?? Må jo bare si at navnet Battlefield: Bad Company høres utrolig fett ut Endret 24. juni 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kjøper det på xbox 360 jeg, har testa demoene begge steder, ser bedre ut der og begynner å bli smått forelska i kontrollen:o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg bestilte forresten Gold Edition hos absoluttspill, så kan jeg håpe på at spillet kommer en dag før?? Har ihvertfall skjedd meg noen ganger Kjøper det på xbox 360 jeg, har testa demoene begge steder, ser bedre ut der og begynner å bli smått forelska i kontrollen:o 360 kontroll + FPS = Win! EDIT: BF:Bad Company stiller med lyd i særklasse også, så støy fra 360 blir eit lite problem ^^ Endret 24. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
dannad Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vurderer å kjøpe Gold Edition for kr 599,- hos Gamezone.no. Er dette en grei deal? Battlefield: Bad Company ser bra ut og kommer godt med - akkurat nå har jeg en "kjeder-meg-periode" når det gjelder spill; verken COD4 eller GTA4 morer meg lenger... Er spillet å anbefale og bør jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du fått spillet allerede??? Jeg har bestilt det fra absoluttspill.no, men så misliker jeg kraftig at de som skaffer seg gold edition får våpner veldig mye tidligere enn andre, så jeg bestemte meg for å laste det ned bare for å få de unlocka. Jeg forstår at mange her vil få helt hetta og klikke litt når jeg sier dette, men sånn er det nok. Orginalt skal jeg ha det uansett, så hvor mye kan det skade? ^^ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Avventar gametrailers.com sin review før eg vurderar eit kjøp. Har berre vanskeleg for å tru at det blir betre enn COD4 online. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Om det blir bedre enn CoD4 eller ikke er jo en smakssak. Det blir ihvertfall annerledes, med tanke på at BC har APCs, tanks, helikoptre og muligheten til å ødelegge bygninger. Etter å ha lekt med demoen i flere dager nå, så blir det ihvertfall et enkelt kjøp for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg kan bekrefte at jeg har ikke hatt det så gøy online siden cod4. Skytingen er deilig, lyden er grom. Det er flere ting å tenke på her, enn i COD, skuddene bruker tid på å komme frem, hvem som helst kan kalle inn airstrike når som helst, huset du sitter i kan faktisk sprenge. (bare litt cooldown). Alle kartene jeg har prøvd er helt topp, elsker de. Blir en stund til jeg finner frem CoD4 ja. Fikk så syyykt digg feeling når jeg hoppet inn i en båt som gikk på den ene siden av kartet i en veeeldig smal elv. Den gikk dødskjapt og man ser i bakgrunnen at det smeller og dundrer og hus som sprenger. Dessuten er det masse masse fine detaljer og kos <3 Skikkelig krigsfeeling ;> Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bare tillegger at Battlefield Bad Company fikk respektable 8.5 av Gamespot i dag. http://www.gamespot.com/xbox360/action/bat...pany/index.html BTW.. Dere som har fått tak i fullversjonen. Det var et par ting som irriterte meg i Demoen. Det var mangelen på muligheten til å kunne legge seg ned (Noe som er dødsviktig i et krigsspill/skytespill), samt muligheten til å kunne skru av "grain" effekt. Har de gjort noe med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå