Frostax Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei hei. Jeg har nå ventet siden US release på at dette spillet skal bli mulig å kjøpe her i landet. Ut ifra hva jeg har sett er det en ubekreftet dato 01. september (cdon.com) som er nåværende håp. Ut ifra hvordan dette har foregått tviler jeg ikke på at dette blir utsatt igjen og vil derfor vurdere å skaffe dette på andre måter hvis det er mulig. Jeg har en norsk x-box 360 elite og forstår at det er en sonesperre mellom norge og usa. play.com (britisk side) selger alt som trengs, men har lest at de kun sender spillet og ikke instrumentene. er da løsningen og kjøpe spillet fra england og instrumenter fra usa eller er det andre rimeligere løsninger? syntes dette er utrolig tungvint, men nå er det bare sånn det er. -Christoffer Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei hei. Jeg har nå ventet siden US release på at dette spillet skal bli mulig å kjøpe her i landet. Ut ifra hva jeg har sett er det en ubekreftet dato 01. september (cdon.com) som er nåværende håp. Ut ifra hvordan dette har foregått tviler jeg ikke på at dette blir utsatt igjen og vil derfor vurdere å skaffe dette på andre måter hvis det er mulig. Jeg har en norsk x-box 360 elite og forstår at det er en sonesperre mellom norge og usa. play.com (britisk side) selger alt som trengs, men har lest at de kun sender spillet og ikke instrumentene. er da løsningen og kjøpe spillet fra england og instrumenter fra usa eller er det andre rimeligere løsninger? syntes dette er utrolig tungvint, men nå er det bare sånn det er. -Christoffer Jeg fikk alt fra Amazon.co.uk til en grei pris. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 men vil det ikkje bli billigare med instumenter fra usa? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 men vil det ikkje bli billigare med instumenter fra usa? Mulig, men da får du problemer med USB-huben som da har Amerikansk strømmottak, som ikke vil passe med din stikk-kontakt. Ja, det vil fungere med Instrumenter derfra og ja det er billigere. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ein treng ikkje usb-hub for å bruke trommene, gh3-gitar (trådløs) og mikrofonen på headsettet har ikkje kjøpt ennå. må se om instrumentene blir solgt individuelt i usa btw.nokon som veit? edit: fant trommene til $49 ppå amazon.com...245 kr Endret 24. juni 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 bestilt på Amazon.co.uk orker ikke styre med å bestille fra usa og skaffe adapter og greier for å spare en liten slant. var ikke ille pris her så tusen takk for raske svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 bestilt på Amazon.co.uk orker ikke styre med å bestille fra usa og skaffe adapter og greier for å spare en liten slant. var ikke ille pris her så tusen takk for raske svar Pass på at du får PAL versjon da, hvis ikke så må du modde maskinen din Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Trur ikke det hjelper å modde maskinen, kan fortsatt bare spill PAL og region free på en PAL maskin Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 hmm.. bestilte denne http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000TT7...rd_i=B0017J6RY6 står ikke i teksten om det er PAL eller ikke. står på produktbildet at det er pal da.. men kan jo hende det er brukt på begge eller bytta om på. bruker de ikke vanlig pal i UK ? Lenke til kommentar
tnt Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 hmm.. bestilte denne http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000TT7...rd_i=B0017J6RY6 står ikke i teksten om det er PAL eller ikke. står på produktbildet at det er pal da.. men kan jo hende det er brukt på begge eller bytta om på. bruker de ikke vanlig pal i UK ? Er ikke dette uten instrument da? Om jeg regner riktig blir det nesten 2000,- inkl instrument, så kommer porto i tillegg. Blir ikke prisen rundt 1800 i Norge til høsten? Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg har bestillt fra amazon også, og ja, det er bare spillet, må bestille insrumentpakken utenom. http://www.amazon.co.uk/Rock-Band-Box-Xbox...xgy_vg_h__img_b totalt kom det på 125.09 pund(må huske at den britiske mumsen kan trekkes fra i prisen), ca. 1250 kr. regner med muligheten for at det er noen gebyrer(moms/toll)som jeg må betale når jeg henter spillet på posten når det kommer. men kan ikke tenke meg at jeg må betale 600 kr for det. bestilte det på mandag kveld, og fikk instrumentene i dag, levert på døren. spillet kommer ifølge den estimerte datoen på fredag. Endret 25. juni 2008 av The Gnome Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 joda.. må kjøpe instrumentene også seff. men var ang pal versjon spørsmålet.. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 om du ikke føler du har fått svar enda: så ja, selv regner jeg med at det er pal versjonen som selges der. det er trossalt den engelske siden til amazon. om det hadde vært noe annet, ville de nok nevnte det i teksten.. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvis man bestiller fra ST.brit, hva ligger frakta på da? noen som vet? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 bestilt på Amazon.co.uk orker ikke styre med å bestille fra usa og skaffe adapter og greier for å spare en liten slant. var ikke ille pris her så tusen takk for raske svar Pass på at du får PAL versjon da, hvis ikke så må du modde maskinen din om du ikke føler du har fått svar enda:så ja, selv regner jeg med at det er pal versjonen som selges der. det er trossalt den engelske siden til amazon. om det hadde vært noe annet, ville de nok nevnte det i teksten.. Joda.. ville bare sjekke om det var kompatiblitetsproblemer med versjonene. men er nok samme.. hadde vært kjedelig å fått det derfra uten å kunne bruke det. Men er nok ikken oe problem da.. skal bli godt å få det spillet i hus Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) De har RockBand i Tyskland for ca 1.500,- Så hvis noen skal på en bilferie, så er det jo bare 1,5 timer fra Legoland. Endret 28. juni 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Veit noen når ti' Rock Band kommer te Norge? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Veit noen når ti' Rock Band kommer te Norge? Jeg har sett det på Galleriet. Var riktignok til PS3, men ble litt sjokket med tanke på at jeg ikke trodde de hadde kommet til Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå