Skagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hei. Etter jeg installerte FireFox 3 kommer jeg meg ikke lengre inn på nettbanken hos Sparebanken Midt-Norge. Etter jeg har logget inn og bekreftet meg med Bank-ID så kommer jeg bare tilbake til innloggingssiden. Jeg vet at innloggingen er suksessfull og blir regnet av nettbanken som en innlogging siden jeg må genere en ny kode for å få til å logge inn på nytt. Jeg har installert FF2 i tillegg til FF3 til kun nettbankbruk nå. Alle tips til løsninger mottas med takk! Endret 23. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Avinstaller nåværende Java, restart PC-en og installèr nyeste utgitte Java; link. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Takk, skal teste det etterpå! Edit: Samme problemet med siste versjon av Java. Jeg havner bare tilbake til innloggingssiden etter å ha logget inn. Endret 23. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tøm alt av cache fra Firefox. Avinstaller Firefox 3 via kontrollpanel og restart PC-en. Når du er inne i Windows igjen, slett de restene Firefox har etterlatt seg i dine dokumeter (med forbehold om at Windows viser skjulte mapper). Etter det kjører du en rensing med CCleaner. Før du setter i gang CCleaner, gå inn på Options -> Advance og huk av for ''Only delete files in Windows Temp folders older than 48 hours.'' Sett i gang begge operasjonene - Cleaner og Registry. Restart PC-en og installèr Firefox 3 direkte. Last ned en frisk kopi her. Så installerer du alt fra Adobe Flash til Java. Ønsker du Flash 10; se her. Se fremgangsmåte nederst, last ned avinstalleren til Adobe Flash og kjør den før du installerer Flash 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå