Gå til innhold

Problemer med nettbank (SMN) i FireFox 3

Skagen

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter jeg installerte FireFox 3 kommer jeg meg ikke lengre inn på nettbanken hos Sparebanken Midt-Norge. Etter jeg har logget inn og bekreftet meg med Bank-ID så kommer jeg bare tilbake til innloggingssiden. Jeg vet at innloggingen er suksessfull og blir regnet av nettbanken som en innlogging siden jeg må genere en ny kode for å få til å logge inn på nytt.

Jeg har installert FF2 i tillegg til FF3 til kun nettbankbruk nå.

Alle tips til løsninger mottas med takk! :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøm alt av cache fra Firefox. Avinstaller Firefox 3 via kontrollpanel og restart PC-en. Når du er inne i Windows igjen, slett de restene Firefox har etterlatt seg i dine dokumeter (med forbehold om at Windows viser skjulte mapper). Etter det kjører du en rensing med CCleaner.

Før du setter i gang CCleaner, gå inn på Options -> Advance og huk av for ''Only delete files in Windows Temp folders older than 48 hours.'' Sett i gang begge operasjonene - Cleaner og Registry. Restart PC-en og installèr Firefox 3 direkte. Last ned en frisk kopi her.

Så installerer du alt fra Adobe Flash til Java. Ønsker du Flash 10; se her. Se fremgangsmåte nederst, last ned avinstalleren til Adobe Flash og kjør den før du installerer Flash 10. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...