Gå til innhold

Lag på Ocarina of Time


Filosof

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har nettopp kjøpt Legend of Zelda: Ocarina of Time på virtual konsolle til Wii.

 

Dessverre opplever jeg lag (hakking i spillet) når jeg spiller. Jeg lurte på om noen har opplevd det samme, og/eller vet om det finnes en måte å unngå dette på.

 

Please help! :)

 

post-120998-1214246803_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, spillet går ikkje alltid like glatt fra gammelt av. Da det presset den gode gamle N64 ganske kraftig :) Det er nok ikkje noe som er gale hos deg, det er bare slik spillet er.

 

Nå skal det sies at det kom en forbedret versjon til Gamecube, og såvidt jeg husker var det ikke tegn til hakking der.

Lenke til kommentar

Så spørs det igjen hvilken versjon som er å oppdrive på VC :)

 

Så versjonen som fulte med WW var forbedret altså? Trudde forbedringene i bildet kom av at eg brukte RGB-kabler til GC. Som kjent fjernet jo Nintendo RGB-støtten fra EU versjonen av N64.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hakkingen kan komme av at det er snakk om en emulering, nå har jeg ikke testet spillet på VC, så skal ikke påstå noe bastant, men de to versjonen av OoT som ble utgitt på GC kjørte perfekt så vidt jeg klarer å huske. Majoras Mask derimot slet med slowdowns og små lydproblemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om man vil ha den "beste" versjonen av OoT, er vel en av GC-versjonen å fortrekke. Den på VC er vel så lik N64-versjonen som man kommer, og den kjører i 240i, mens GC-versjonen ble oppjustert til 480p. Samt at Gc-versjonen også innholder Master Quest-utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...