Filosof Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei alle sammen! Jeg har nettopp kjøpt Legend of Zelda: Ocarina of Time på virtual konsolle til Wii. Dessverre opplever jeg lag (hakking i spillet) når jeg spiller. Jeg lurte på om noen har opplevd det samme, og/eller vet om det finnes en måte å unngå dette på. Please help! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vel, spillet går ikkje alltid like glatt fra gammelt av. Da det presset den gode gamle N64 ganske kraftig Det er nok ikkje noe som er gale hos deg, det er bare slik spillet er. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vel, spillet går ikkje alltid like glatt fra gammelt av. Da det presset den gode gamle N64 ganske kraftig Det er nok ikkje noe som er gale hos deg, det er bare slik spillet er. Nå skal det sies at det kom en forbedret versjon til Gamecube, og såvidt jeg husker var det ikke tegn til hakking der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Så spørs det igjen hvilken versjon som er å oppdrive på VC Så versjonen som fulte med WW var forbedret altså? Trudde forbedringene i bildet kom av at eg brukte RGB-kabler til GC. Som kjent fjernet jo Nintendo RGB-støtten fra EU versjonen av N64. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hakkingen kan komme av at det er snakk om en emulering, nå har jeg ikke testet spillet på VC, så skal ikke påstå noe bastant, men de to versjonen av OoT som ble utgitt på GC kjørte perfekt så vidt jeg klarer å huske. Majoras Mask derimot slet med slowdowns og små lydproblemer. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis man ønsker å spille Ocarina of Time på Wii, hvilke versjon er best? Har aldri fått prøvd dette spillet Lenke til kommentar
svenka Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ikke lagt merke til noe hakking på vc versionen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Må huske på at andre legger raskere merke til hakking enn andre, faktisk så mye at det til tider er skummelt mye forskjell Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Var litt hakking i N64-versjonen, men ikke i GC-versjonen som fulgte med WW, eller den som kom på promo-disken. Da er det sikkert N64-versjonen de har på VC. Jeg har dog aldri opplevd hakking på noen konsoller, og jeg har prøvd samtlige versjoner. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Zelda: Collectors Edition PAL (Skal ikke være vanskelig å finne en forseglet utgave til under 200,-) Disse spillene er på disken: The Legend of Zelda Zelda II The Adventure Of Link The Legend of Zelda Ocarina of Time The Legend of Zelda Majora's Mask I tillegg finner ligger det en demo av Wind Waker der. Endret 24. juni 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om man vil ha den "beste" versjonen av OoT, er vel en av GC-versjonen å fortrekke. Den på VC er vel så lik N64-versjonen som man kommer, og den kjører i 240i, mens GC-versjonen ble oppjustert til 480p. Samt at Gc-versjonen også innholder Master Quest-utgaven. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hos meg har det ikke hakket det hele tatt, så hakker det mye må det være noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå