OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Husk å sjekke dopinglisten og narkotikalisten før dere bestiller forskjellge ting. Feks DHEA og de fleste HGH produktene står på dopinglisten Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sovemedisiner er ikke å anbefale fordi du etterhvert blir abstinent. Når kroppen har vendt seg til det slutter den å produsere sovehormoner selv og klarer seg derfor ikke uten medisiner. Når du har passert den grensen kommer du ikke lett tilbake. I dag bruker ca. halvparten av alle nordmenn sovemedisiner og antallet er stadig økende. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sovemedisiner er ikke å anbefale fordi du etterhvert blir abstinent. Når kroppen har vendt seg til det slutter den å produsere sovehormoner selv og klarer seg derfor ikke uten medisiner. Når du har passert den grensen kommer du ikke lett tilbake. I dag bruker ca. halvparten av alle nordmenn sovemedisiner og antallet er stadig økende. Tror ikke du bør uttale deg om noe du hverken har erfaring eller kunnskap om.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har ikke erfaring, men jeg har lest om det og sett et program om sovemedisiner på TV. Akkurat det samme med annet dop. En som har gått på ecstacy får deppresjoner i lang tid etter at man har sluttet fordi kroppen har vednt seg til å få lykke på piller. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det finnes mange sovemedisiner, og de fleste av de er det forskjeller på. Noen sovemedisiner blir man gjerne lettere avhengig av enn andre. Dessuten må man bruke de en stund før man virkelig får abstinenser, men noen mer enn andre. Men kan med sikkerhet si at benzoer er kraftige saker, selv om styrken varierer.Viss man bruker for mye slik at man får abstinenser så er det mest sannsynlig at man har et helvete foran seg... Man trenger nødvendigvis ikke få depresjoner av xtc, kommer helt an på hvor mye man har tatt og hvor lenge. Og siden det er xtc det er snakk om og ikke mdma så varierer innholdet i xtc mye mer.. Og det er meget individuelt. Noen få mer nedtur enn andre, noen tåler mindre enn andre og det finnes de som er overfølsomme for stoffet selv om de er få. Derfor bør man være litt forsiktig første gang man tar det, selv om sannsynligheten for at du er overfølsom er liten. Men det er en enkel og nokså logisk måte å minimalisere risikoen forbundet med disse stoffene. Ps. det er ikke en oppfordring til å ta det... Mdma er et misforstått stoff... Lykkepiller fungerer litt på samme måte som xtc, eller primært det samme systemet som xtc\MDMA påvirker... Ikke at jeg har peiling da. XD Lenke til kommentar
festen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ved søvnproblemer er ofte problemet angst og uro og signalstoffer kroppen i respons på dette, og med å bruke imovane og zopiclone som er veldig angst fremkallende så er det en betydelig risiko for å utvikle psykoser. Styr unna disse medisinene. Styr også unna valium lignende medisiner. Jeg har prøvd alt sammen. Det er ingenting å bruke. Det som kan hjelpe for den som er så urolig at søvnen forstyrres er et solid måltid, et glass vin og en tablett med vallergan et par timer før leggetid. Det er et antihistamin som man blir trøtt av. Andre reseptfrie antihistaminer virker også. Den som har arbeid som gjør at det er nødvendig med medisiner bør skifte jobb. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Melatonin er som sagt før ikke en sovemedisin som forskjellige benzodiazepin derivater. Det er kroppens egent søvnhormon og det gir ingen bivirkninger på fremtidig søvn om man slutter å ta det, å ta melatonin vil resette kroppens bioklokke og gjør at man blir trøtt til tiden vi egentlig skal bli trøtt på. Det er heller et innsovnings hjelpemiddel enn sovemedisin. Det var først i år at det ble godkjent reseptpliktig legemiddel i Norge, dermed ganske nytt og ukjent om man ikke har hørt om det før, men ganske vanlig og reseptfritt i utlandet. Min døgnrytme/bioklokke går for eksempel for sakte, mange har dette problemet, noe som gjorde at jeg ble sjeldent ble trøtt før langt over 00.00 og kunne ligge noen timer i senga lys våken før jeg ble trøtt og til slutt sovna. Med melatonin som jeg tar i 22.00 tiden, blir jeg helt naturlig trøtt og får en trang til å legge meg klokka 23.00 og sovner fort, å droppe å ta melatonin en dag går helt fint, for døgnrytmen er resatt til slik den normalt skal være. Endret 16. juli 2008 av Svedge Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vet at man må få det på resept hos legen, men må han ha noen videre begrunnelse for hvorfor man vil ha det? Er vel egentlig en selvfølge at det er fordi man ikke får sove, men.. Hvordan funker det egentlig? Vil ha så mye at jeg kan sove i omså flere døgn... Får håpe du ikke sovner i flere dager da. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan anbefale melatonin (som alle andre). jeg sovner somregel et kvarter-halvtime etter at jeg har tatt den, DET er chill. selv om det er 9 på kvelden f.eks Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Vet at man må få det på resept hos legen, men må han ha noen videre begrunnelse for hvorfor man vil ha det? Er vel egentlig en selvfølge at det er fordi man ikke får sove, men.. Hvordan funker det egentlig? Vil ha så mye at jeg kan sove i omså flere døgn... Det er lurt å forsøke det meste før du begynner på sovemedisin. Du kan få det hos legen dersom du har problemer med søvnen. Men det er veldig lett å bli avhengig av de. Du sover rolig, dypt og veldig bra når du går på det, men aldri gå på det i lengre periode. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Jeg har kjøpt Valerina Natt reseptfritt på apoteket det fungerer for meg. Lenke til kommentar
Gjest 9f674...543 Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Her var det mange uvitende folk, gitt. Melatonin? LOL! For 6 år siden kjøpte jeg 10 Xanax fra en fyr fordi jeg takla ikke å gå rundt som en zombie som sov 4 timer i døgnet. Jeg sov i 3 døgn. Var oppe og spiste og pissa så tok jeg mer og la meg igjen. Og vet dere hva? JEG FØLTE MEG HELT FANTASTISK ETTERPÅ! Godt humør, klar i hodet og full av energi. Jeg vil foreslå dere går noen måneder uten særlig søvn før dere kommer med lettkjøpte løsninger dere åpenbart ikke har noen peiling på! Anonymous poster hash: 9f674...543 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå