-swifty- Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har laget en liten side nå, vil gjerne ha litt tips og sånn til den. er ikke så mye med innhold enda, men det kommer ettterhvert(så ikke klag på det)... btw, er det noen som har noen forslag til tutorials ? (skal være noen morsomme useriøse tuts) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva med en link til siden? Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 oisann.. http://swifty.ma.cx[/url] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 - Jeg ville ha brukt Verdana eller Arial istedetfor Times New. Times New Roman er stygg og passer skjelden inn på andre sider enn VG. - Hvorfor står det 'Meny' som overskrift til menyen? Alle med litt vett skjønner at det er en meny. - Kunne tenkt meg å få fjernet de linjene under linkene i menyen... a { text-decoration: none; } - Litt antialiasing på skrifta i logoen hadde gjort seg... - Siden du bruker iframe, burde du la folk slippe ENDA en scroller. Tilpass siden slik at den ikke er høyere enn at du kan se hele i 1024x768, eller drit i iframe er mitt råd. - Det ser litt ut som om siden er kuttet av på kantene øverst... Merk at dette er hjelp, ikke klaging... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vet ikke helt hvor jeg vil begynne. Det er liksom altfor mye jeg ikke liker. Grusomme farger! Mørkegrå og den mørke skitne gråfargen passer ikke sammen. Svart skrift her er fy. Prøv heller med en lys skrift. Det er også altfor mye bevel og emboss på logoen. Det ser litt for n00b ut. Den scrollbaren på hovedsiden kan du med fordel fjerne. "Velkommen til min nye side, her vil du kunne finne litt av hvert. Jeg laget egentli bare fordi jeg kjedet meg, men det pleier aldri å bli noe spess ut av de sidene jeg lager, men får prøve å fikse noe sikkelig greier her da..(det er jeg skrivd en del ganger nå )" Er rettskrivning et fremmedord for deg? Og -- er vel ikke vits i å ha med? Dessuten kunne du satt denne teksten mindre. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 har begynt på et nytt design nå, poster senere, når det er oppe... rettskriving ?? hva er det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå