Nord-Skandinav Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Tenkte jeg skulle lage en tråd om dette emnet, så ikke at det var noen generelle tråder om det fra før av. Alt om tribunekultur går an. Videoer, bilder av tifo etc og diskusjoner. Dette er plassen. Begynner med en video fra hjemmepublikumet til Fenerbahce. En av mine favoritter. Se filmen hos Youtube Endret 23. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tenkte jeg skulle lage en tråd om dette emnet, så ikke at det var noen generelle tråder om det fra før av. Alt om tribunekultur går an. Videoer, bilder av tifo etc og diskusjoner. Dette er plassen. Begynner med en video fra hjemmepublikumet til Fenerbahce. En av mine favoritter. Se filmen hos Youtube har sett denne videoen mange ganger. HELT SINNSYKT! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Litt fra 11. runde i tippeligaen. Ikke så veldig mye bra IMO. Ham Kam - Brann Og litt fra EM. Spania - Russland Noen flere som har bilder? Legg ut!=) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det lov å gi denne tråden en liten bump? Tribunekultur er noe som engasjerer meg meget mye i allefall. Sprø video det der, det viser bare at man har en helt annen mentalitet i Europa i forhold til her hjemme i Norge. Selv liker jeg sjarmen med den Engelske tribunekulturen mye mer enn galne ultras fra Polen, med tromme og megafon - her er det vel en del som er uenige? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tja, tribune"kulturen" i england synes jeg igrunn er vel så laber, familievennlige, sittende supportere har aldri vært sjarmerende synes jeg Ordentlig tribune kultur finner du i italia! Løpebaner rundt banene har sin sjarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå