Gå til innhold

Gaming / Multimedia PC til 12500kr

Anbefalte innlegg

Var innom Komplett og såg på denne PCen her. Har konfigurert litt, og lurer på om dere mener denne PCen gir meg det jeg trenger, om prisen står i forhold til det jeg får, og om det er noe dere mener jeg bør endre?

Tenker å bruke PCen til spill (Age of Conan, WoW, osv) og som en multimedia-maskin, for å redigere lyd/video, men også som en lagringsstasjon for DVDer og musikk. Vil også ha muligheten til å koble til et annet skjermkort med SLI, viss jeg skulle føle jeg trenger dette i framtiden. Prisen til sammen blir kr 12439 + frakt.

Antec Nine Hundred sort miditower

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI

MSI P7N Diamond, nForce-780i SLI, Socket-775, ATX, DDR2, 4xPCI-Ex(2.0)16

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz

Asetek LCLC BU 1CPU Liquid Cooling

Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB

XFX GeForce 9800GTX 720M 512MB XT GDDR3 PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 720MHz

Western Digital Raptor 74GB SATA, 16MB, 10000RPM

Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB, 7200RPM

Creative X-fi Xmod

MS Vista Home Premium English

Garanti 3 år - Sende inn

Endret av Destra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå heller for eit x38 basert hovudkort, mykje meir stabilt enn nVidia sine. I tillegg har eg betre erfaringar med asus enn msi, sjølv om det fins betydeleg betre enn dei og (gigabyte, abit). Bare les rundt på forumet så skjønner du at det er betre å setja inn eit nytt skjermkort når du føler du treng det enn å holde på med SLI. Ytelsen blir ikkje særleg betre i dei fleste spel.

Trenger du verkeleg raptor harddisk, dyrt og ikkje (særleg) betre ytelse enn med 1tb disk. Gå heller for det, meir lagringsplass for pengane. Held eigentleg med 500gb disken du har vald.

Lenke til kommentar

Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Noko slikt?

Prisen fell til 10990kr når eg fjernar raptoren og endrar hovudkortet, noko som berre er strålande, særleg viss det ikkje er noko spesielt merkbar forskjell på 10k og 7,2k omdreiningar på harddisken.

Kva er best å investere i, Quad Core (link) eller Dual Core (link).

Dual Coren har 3.0 Ghz, medan Quad Coren har 2,4.

Kan eg byte til 650W straumforsyning? Har dette noko å sei ang. performance?

Endret av Destra
Lenke til kommentar

Destra: Ja, det hovudkortet er veldig bra. Til spel er det dual core prosessor som yter best, e8400 er etter mi meining det beste prosessorkjøpet til speling per dags dato. Straumforsyning kan eg særs lite om, men eg reknar med at 650w skal holde i lange baner for ditt system (så lenge det er eit kvalitetsmerke då).

VattiS: ser greit ut forslaget ditt og, men kvifor går du for e8500. Etter mitt syn er ikkje prisen verd den lille auka frå e8400 som er vesentlig billegare. I tillegg må me få bekrefta om han kan/tørr byggja pc-en sjølve. Er mange som vegrar seg mot det pga dei trur det er lettare med garantien viss ein ikkje gjer det.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Destra: Ja, det hovudkortet er veldig bra. Til spel er det dual core prosessor som yter best, e8400 er etter mi meining det beste prosessorkjøpet til speling per dags dato. Straumforsyning kan eg særs lite om, men eg reknar med at 650w skal holde i lange baner for ditt system (så lenge det er eit kvalitetsmerke då).

VattiS: ser greit ut forslaget ditt og, men kvifor går du for e8500. Etter mitt syn er ikkje prisen verd den lille auka frå e8400 som er vesentlig billegare. I tillegg må me få bekrefta om han kan/tørr byggja pc-en sjølve. Er mange som vegrar seg mot det pga dei trur det er lettare med garantien viss ein ikkje gjer det.

Jeg har hørt den er lett å overklokke, men nå er jeg ikke sikker om det er aktuelt.

Har byttet til E8400 nå.

Endret av VattiS
Lenke til kommentar

Trur eg kjører Dual Core og 650W straumforsyning eg då!

Tør ikkje byggje PCen sjølv, og har ikkje nok peiling på overclocking til å setje i gong med det (enda). Liker og tryggleiken med 3 års garanti, der eg slepp å tenkje på kva delar eg må sende inn, og om garantien i det heile dekkjer skaden. Kunne sikkert klart å montert PCen med litt hjelp, men som sagt, eg liker tryggleiken med at "proffe" gjer det! :)

Vil det funke greit å overclocke prosessoren til 3,6GHz eller må eg overlocke RAM, HK, osv etterpå, og vil 3,6GHz gå greit med tanke på kjøling?

Endret av Destra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...