kyllingsuppe Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Trenger hjelp til å finne en fin bærbar student-PC som også kan brukes til litt spill. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva med denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....18&cid=5546 ? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har bare dårlige erfaringer med acer. Ræva maskiner, elendig service. Tror ikke denne er så dum. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har bar erfaringer med acer, de er de mest stabile merke PC'ene jeg har vært borti! HATER egentlig merke PC. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har en Acer 6292 og den har tålt 80 cm fall rett i hardt gulv (hjørnet sprakk, men funker fin-fint). Så byggkvaliteten virker bra, selv om den riktignok er noen tusenlapper dyrere enn den du blir anbefalt. Eneste aberet for min del er at den blir ubehagelig varm (svette håndledd!), og at viftestyringen ikke er helt god. Jeg ville tatt med SuperPi og spurt om å få kjørt det noen minutter på maskinen for å se hvordan den oppfører seg i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå