Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med damer.

Anbefalte innlegg

Heihei, jeg er en gutt på 17 år, jeg har netopp kommet ut av et forhold som varte over 1 år, ble slutt på grund av følelser som begynte og forsvinne, lite møting hjalp også en del med avgjørelsen.

Jeg har snakket mye med ei jente, jeg vet ikke helt hva som skjer med oss.. Da påenget er, jeg er helt ferdig med det forige forholdet men x'en er ikke like så. Det jeg lurer på er om det er sunt for meg/hun at jeg kanskje bare kommer meg videre, eller om jeg burde vente ei god stund til ting har blitt roligere.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefale deg at du venter litt til du er helt over det forrige forholdet ditt. Du hadde antakelig ikke skrevet her hvis det hadde vært helt sant at du er over ditt forrige forhold, da hadde det ikke vært noe å lure på engang.

"Kom deg videre mann!"

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefale deg at du venter litt til du er helt over det forrige forholdet ditt. Du hadde antakelig ikke skrevet her hvis det hadde vært helt sant at du er over ditt forrige forhold, da hadde det ikke vært noe å lure på engang.

"Kom deg videre mann!"

Altså, jeg er over hu, hu er ikke over meg.

Jeg vet ikke hva som skjer om det og det skjer.. velvel. får vente og se, med tiden skal det skje :)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at jenter bruker gjerne lengre tid til å komme seg videre enn gutter. Det som skjer i den tiden, er som oftest at man har tilbakeblikk på ting og gode tider dere hadde... og så sørge over at den tiden er over og aldri kommer tilbake.

Jo raskere du får deg dame igjen, jo mer sårer du din tidligere kjæreste. Ikke ignorer henne! Vær mer som venn nå enn fiende.

Ta ting rolig og la henne komme over deg med tiden. Ikke press. Du må respektere at hun hadde virkelig sterke følelser for deg. Og kjærlighetssorg gjør virkelig vondt.

Fortell gjerne den nye jenta om eksen din slik at hun forstår hvordan situasjonen er.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at jenter bruker gjerne lengre tid til å komme seg videre enn gutter. Det som skjer i den tiden, er som oftest at man har tilbakeblikk på ting og gode tider dere hadde... og så sørge over at den tiden er over og aldri kommer tilbake.

Jo raskere du får deg dame igjen, jo mer sårer du din tidligere kjæreste. Ikke ignorer henne! Vær mer som venn nå enn fiende.

Ta ting rolig og la henne komme over deg med tiden. Ikke press. Du må respektere at hun hadde virkelig sterke følelser for deg. Og kjærlighetssorg gjør virkelig vondt.

Fortell gjerne den nye jenta om eksen din slik at hun forstår hvordan situasjonen er.

Det hjelper ikke henne en dritt å komme seg over han ved å være venner.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Jeg er vennelig mot henne jeg, men jeg møtte hu andre jenta like etter bruddet, også ringte x'en til meg og ville bare snakke litt, hu hørte jeg snakket med hun andre og hu lo og slik, tok ikke lange tiden etter sammtalen hu begynte og bable om at x'en ikke ville ødlegge mine sjangser for andre jenter.

jeg vet, kjærlighetssorg er no drit.

Edit: Vis noen andre har vært igjennom noe lignende, kan dere fortelle hva som skjedde og slikt noe, kan kanskje hjelpe meg litt.

Endret av GirlChase
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke henne en dritt å komme seg over han ved å være venner.

Altså, å ikke ignorere henne totalt. Nei...hvis du foretrekker den mest vanlige måten.. så er det ditt valg.

Lenke til kommentar

Jeg prøver da og ikke være kjip mot henne, men vil ikke gi henne noen falske håp om "kanskje" og slikt noe.

Kan ikke si anna en at jeg vet ikke 100% hva jeg skal si til hun når henne sier ting til meg som kan tolkes feil for henne, så hun kan få noen falske håp.

Lenke til kommentar
Edit: Vis noen andre har vært igjennom noe lignende, kan dere fortelle hva som skjedde og slikt noe, kan kanskje hjelpe meg litt.

Jeg er jente selv, og noe lignende er det kanskje ikke heeelt men,

Gutten gjorde det slutt og 4 timer senere var han sammen med en annen. Noe som gjorde dritt vondt. Så to dager senere fant jeg ut at han var utro før han slo opp. Noe som gjorde meg så ufattelig rasende, men var jo så glad i ham at jeg hadde ikke hjerte til å hate ham. Men siden jeg kjente ham, så ble vi bestevenner istedenfor, ----------. Men funket liksom ikke. Fordi hu nye dama var sjalu på meg. Og nektet ham å holde kontakt med meg. Men kom over dette. Nå i dag er vi tre veldig gode venner.

Jeg ender først i fiendeskap med eksene, så deretter gode venner. ;) Fordi vi har felles interesse.

Hvorfor man blir sammen, er fordi begge har gjerne samme interesser. Selv om kjærlighet er ute av bildet så har dere fremdeles felles interesse som kan bringe dere sammen som gode venner.

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er bruddet da?

litt over 2 uker

Jeg fikk meg ny dame 2 måneder etter at det ble slutt mellom meg og eksen. Da hadde hu allerede vært på en fyr 2 uker bruddet. Men det som svei mest var når hu sa det. Du kan si det til hu at du er over hu og at selv om du er glad i hu så må du fortsette og det må hu også.

Men ikke gni det inn sånn som eksen min "Jeg sov ikke aleine i natt" og sånt er ikke morsomt å få i trynet når du prøver å komme over noen. Og gjør det klart for hu nye at du ikke vil rope det rundt fordi du ikke vil såre eksen din ikke fordi du ikke liker hu ;)

Lenke til kommentar
Hvor lenge siden er bruddet da?

litt over 2 uker

Jeg fikk meg ny dame 2 måneder etter at det ble slutt mellom meg og eksen. Da hadde hu allerede vært på en fyr 2 uker bruddet. Men det som svei mest var når hu sa det. Du kan si det til hu at du er over hu og at selv om du er glad i hu så må du fortsette og det må hu også.

Men ikke gni det inn sånn som eksen min "Jeg sov ikke aleine i natt" og sånt er ikke morsomt å få i trynet når du prøver å komme over noen. Og gjør det klart for hu nye at du ikke vil rope det rundt fordi du ikke vil såre eksen din ikke fordi du ikke liker hu ;)

Takktakk, skal snakke med henne, hu kommer hit en gang i løpet av uken, skal plukke med seg no ting og tang som hører til henne. skal få snakket ut med henn da..

Takk til alle svar. Dere vil nok se mer av meg på forumet

aldri lest så mye på et par dager som jeg gjorde etter at jeg ble medlemm her og leste hhe:p

Lenke til kommentar

Jeg hadde gått for ho andre dama, visst du venter kanskje ho andre finner seg en annen imens, eller noe lignende - og da har du jo driti på draget, eller?

Og btw Stinkey, jeg sov ikke alene i natt :love:

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
Jeg hadde gått for ho andre dama, visst du venter kanskje ho andre finner seg en annen imens, eller noe lignende - og da har du jo driti på draget, eller?

Og btw Stinkey, jeg sov ikke alene i natt :love:

Så lenge det er deg så går det greit ;)

Men tror du misforsto problemet til TS. Han var vel usikker på om han skulle gå videre til neste fordi han var redd for at eksen kunne blir såret ;)

Lenke til kommentar
Ja...? :p Gi jernet er mitt forslag (uansett om x dama blir litt lei seg, noe som går over med tiden)

Sant... Jeg leste litt feil.. My bad. Vanskelig å komme over sjokket om at du ikke sov aleine i natt ;)

Jo gå fro hu nye er mitt forslag også. Men prøve å ikke gni det inn i trynet på eksen. For det er bare slemt og blir verre for hu.

Lenke til kommentar

Må nesten være enig med Stinkey ang det ja, gnir du det inn og skryter av det til xn gjør det bare verre, men antar at du ikke har noe planer om dette :)

Husker x dama, sendte bilde av seg selv sammen med den nye typen når dem kyssa på MMS, herregud så utrolig barnslig, og dritt at jeg var sjalu som en jævel da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...