Liquid Crystal Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Har fått tilbud om et par Zachry-høytalere og lurer litt på om merket er noe å satse på? Noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med dette merket? Takker for svar! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Trodde ikke det fantes lengre jeg, husker jeg hadde noe sånt når jeg var guttunge. Syns jeg husker at jeg kjøpte det fra ifra Ljudia. Men det låt ikke bra da, og jeg tviler på at det låter noe spesielt bra nå heller. Jeg ville nok styrt unna..min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) (...) og lurer litt på om merket er noe å satse på? Av nysjerrighet hadde det vært morsomt å vite prisen du ble tilbudt? Endret 7. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Når det gjelder høytalerne så vet jeg ikke. Men jeg har en effektforsterker av det merket, og den er kraftig! Bare gode erfaringer med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 De har i hvertfall noen forsterkere som fungerer utmerket til romperistere i hvertfall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hadde noen bakhøyttalere og en senter fra dem før, de var ikke noe særlig syns jeg. Lenke til kommentar
Terminalen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 jeg ville ha satset på B&O hvis man vil ha best kombinasjon av lyd og best mulig klarhet i lydene:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 jeg ville ha satset på B&O hvis man vil ha best kombinasjon av lyd og best mulig klarhet i lydene:) Får jo ting som er mye bedre til en billigere penge. Lenke til kommentar
Terminalen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jeg ville ha satset på B&O hvis man vil ha best kombinasjon av lyd og best mulig klarhet i lydene:) Får jo ting som er mye bedre til en billigere penge. nja, men skal du ha kvalitet og det du betaler for hadde jeg handlet det:) men for hver smak selfølgelig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hm, ja de høyttalerene til 75k har jo fått ok i pressen, men ellers syns jeg man betaler for mye for designet på B&O. Tror jeg har de fleste andre hifi interesserte med meg på det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jeg ville ha satset på B&O hvis man vil ha best kombinasjon av lyd og best mulig klarhet i lydene:) Får jo ting som er mye bedre til en billigere penge. nja, men skal du ha kvalitet og det du betaler for hadde jeg handlet det:) men for hver smak selfølgelig Du treng ikkje kjøpe B&O for å få kvalitet nei. Kjem du opp i 10k-klassen og over er det meste god kvalitet. Dali, B&W, Dynavoice, Klipsch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå