cyber1337 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 som det står ble mopeden min stjelt. natt til søndag i kragerø området, har noen sett eller hørt om en moped som ble stjelt i kragerø da, så si ifra (hvis det er noen her fra området) Lenke til kommentar
KNB Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er ikke fra det område men poster alikevell. Det er så utrolig surt når noe blir frastjålet, spesielt når det er dyre ting som f.eks moped. Att folk ikke fatter hvor trist det er å bli frastjålet noe slikt. SKAFF DERE PENGER Å KJØP EN. Kondolerer Lenke til kommentar
Teig Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kanskje en fordel å beskrive hvordan mopeden ser ut evt. registreringsskilt hvis du vil ha en sjangse for å få tips? Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 kansje det hadde vært lurt ja. skiltnr er 2856 og den er svart meg gul sal. og sånn stygt sm lingende bakdekk Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hvilket merke? Ligger sikkert i ei skråning eller noe sånt... Håper du finner den igjen! Endret 23. juni 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hvilket merke? Ligger sikkert i ei skråning eller noe sånt... Håper du finner den igjen! driver å glemme å skrive ting hele tida, er en mt-5. tror igrunn den ligger i skauen eller noe jeg også, eller i vannet=( leiter å leiter Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg ble frastjålet min scooter for noen år siden. Den fant jeg igjen i en hage noen kilometer fra der jeg bor. Sett opp lapper, og anmeld tyveriet til politiet. Om noen finner sykkelen og ringer politiet eller et inntauingsselskap, så vet de at den er stjålet Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så den er annmeldt, så vi får krysse fingrene for at den dukker opp.. Var noen som var misunnelige på motoren i min Derbi GPR for noen år siden, så etter gjentatte forsøk på å stjele den, kappet de bremseslangene, noe som gjorde at jeg dundra i rævva på en Mercedes stasjonsvogn.. Samme kvelden kom de å skulle hente den, men siden forhjulet sto fast i blokka så blei det nok bråk i gården til at fatter`n våkna å de løp når de hørte han... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Satse på at det løser seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå