Bigfesk Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skal snart kjøpe meg ny maskin, og vil gjerne ha et kabinett som ligger rundt 600-700 kr m strømforsyning, 350 watt holder. Noen som anbefaler et kabinett? Skal bestille fra komplett Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 de har mange på www.microplex.no Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ja dette ser kansje ikke så sinnsykt tøft ut men det er det BESTE kabinettet jeg har jobba med noen gang! slår chieftecen min med femten bonuskuler og tre tanker russisk smuglersprit Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 de har mange på www.microplex.no han skal bestille fra komplett..... les før du poster :x Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sky Hawk sine kabinetter var faktisk ganske fine, men de er uten PSU. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sky Hawk sine kabinetter var faktisk ganske fine, men de er uten PSU. mm.. pene, OG anvendelige, masse funksjoner i de som er likedan som avantech kabinettet jeg anbefalte.. men så var det den PSU'en da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sendes ikke kabinetter som eget kolli? Altså ett fett hvor du bestiller? Mulig jeg tar feil, er det noen som vet dette? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Kabinetter sendes som oftest, muligens altid som eget kolli. Vil anbefale dette: AVANTECH Medium Tower / 300W Veldig greit, brukte kun skruhjernet til å klemme på plass kjøleribben, det selges på komplett. Trykk her for siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå