Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Står følgende på siden til ebgames Spørsmål: Kan jeg bytte eller selge mine spill, konsoll og tilbehør til dere? Svar: Ja, vi kjøper , selger og bytter brukt. Vi kjøper til og med ripete og, i noen tilfeller, ikke fungerende disc'er da vi sliper de. Noen som har erfaringer med dette ? Ser at det er et par butikker i nærheten av meg, i form av free record shop og gamestop, funderer på å bytte inn en 360 elite + spill mot ps3. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Jeg jobber hos Gamestop, og kan trygt si at hvis du har gamle spill og/eller konsoller som du ikke lenger vil ha, er det bare å komme med det. Merk at vi tar kun imot komplette konsoller. Det vil si, alt som fulgte med eska da du kjøpte den ny, må være med når du selger den til oss (forutenom plastikk, papp og slike ting). Når det gjelder spillene, så har det ikke noe å si hvor ripete de er, så lenge det ikke er skader oppå discen som gjør at man kan se rett gjennom plata. Dette betyr at det er skade på dataen, og det lar seg ikke reparere ved sliping. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! Jeg jobber hos Gamestop, og kan trygt si at hvis du har gamle spill og/eller konsoller som du ikke lenger vil ha, er det bare å komme med det. Merk at vi tar kun imot komplette konsoller. Det vil si, alt som fulgte med eska da du kjøpte den ny, må være med når du selger den til oss (forutenom plastikk, papp og slike ting). Når det gjelder spillene, så har det ikke noe å si hvor ripete de er, så lenge det ikke er skader oppå discen som gjør at man kan se rett gjennom plata. Dette betyr at det er skade på dataen, og det lar seg ikke reparere ved sliping. Har en Gamecube som jeg gjerne vil bytte med 3 spill, ikke spilt mer enn 20 timer. Ligget i støvet i 2-3 år nå, aldri fått følelsen av å spille Gamecube, skjønner ikke hvorfor : /. Kan nesten si at den er helt ny, spiller heller N64 fremfor GC, vet ikke hvorfor. Men dere tar imot GameCuber også eller? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp, er bare å komme med alt, vi tar gladelig i mot det! Det har forresten ikke noe å si hvor lite/mye brukt konsollen er, bruktverdien vil være den samme. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp, er bare å komme med alt, vi tar gladelig i mot det! Det har forresten ikke noe å si hvor lite/mye brukt konsollen er, bruktverdien vil være den samme. Hvor mye vil jeg få for den da? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvor mye vil jeg få for den da? Sist jeg på EBGames i ski solgte de brukt gamecube uten spill (og uten minnekort tror jeg) for 399kr. Og da har de sikkert forteneste på den. Når GTA4 ble lansert benyttet jeg meg av et tilbud de hadde og byttet inn tre (3) Xbox360 spill mot GTA4. Normal pris de ville betalt for spillene var 85kr tilsammen. Spillene var PGR3, Prey og F.E.A.R. Innbytte hos EBGames er etter min erfaring veldig greit hvis de har et bra tilbud eller gir deg en god deal. Men det å bare ta med noen gamle spill for å selge ville jeg ikke gjort. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Kjøpte med meg Battlefield Bad Company Gold Edition fra VGP.. Nå viser det seg, til min bittre sorg, at spillet mest sannsynlig er "sone låst".. Er det mulighet for å evt.Bytte et amerikansk spill (US Edition) hos EB-Games/Gamestop, eller ender en bare opp med 1 kr, siden det er et utenlandsk spill (Slik dere gjør med diverse svenske spill)? Endret 25. juni 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor mye vil jeg få for den da? Sist jeg på EBGames i ski solgte de brukt gamecube uten spill (og uten minnekort tror jeg) for 399kr. Og da har de sikkert forteneste på den. Når GTA4 ble lansert benyttet jeg meg av et tilbud de hadde og byttet inn tre (3) Xbox360 spill mot GTA4. Normal pris de ville betalt for spillene var 85kr tilsammen. Spillene var PGR3, Prey og F.E.A.R. Innbytte hos EBGames er etter min erfaring veldig greit hvis de har et bra tilbud eller gir deg en god deal. Men det å bare ta med noen gamle spill for å selge ville jeg ikke gjort. Takk for infoen. Men 85,- for 3 360 spill er sinnsykt lite, men så selger de dem litt billig også (119,- for PGR3 ihvertfall). Så det går greit med GameCube + håndkontroll og 3 spill altså? Kan jeg regne med i overkant av 600 kroner (*håpe*). Da får jeg plutselig råd til GTA IV og Bad Company ! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå viser det seg, til min bittre sorg, at spillet mest sannsynlig er "sone låst".. Er det til PS3 eller Xbox 360? Hvis det er til PS3 er den sonefri, men til Xbox er den sonelåst. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tror nok man vil tjene mye mer på å selge spill/konsoller på f.eks qxl. Hvis de er veldig ripete kan det jo kanskje være greit å selge de på EBgames da. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nå viser det seg, til min bittre sorg, at spillet mest sannsynlig er "sone låst".. Er det til PS3 eller Xbox 360? Hvis det er til PS3 er den sonefri, men til Xbox er den sonelåst. Det er nok 360 utgaven... Derfor sitter jeg med et ubrukelig eksemplar av BF:Bad Company Gold Edition.. :/ Tenkte å evt.Plukke ut "weapon unlock" koden, for så å prøve å bytte spillet på EB Games, og så kjøpe den "vanlige" BF:BC utgaven. Endret 25. juni 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Takk for infoen. Men 85,- for 3 360 spill er sinnsykt lite, men så selger de dem litt billig også (119,- for PGR3 ihvertfall). Så det går greit med GameCube + håndkontroll og 3 spill altså? Kan jeg regne med i overkant av 600 kroner (*håpe*). Da får jeg plutselig råd til GTA IV og Bad Company ! Det spørs veldig på hvilke spill det er, men tror det skal litt til for at beløpet skal bli over 600,-. Det letteste er å bare ta med seg alt til butikken for å høre hva du får for det, så velger du jo så klart selv om du vil selge det til oss eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå