Alkjeks Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Vet det går an å se NRK direkte på nrk.no, men går det an å se NRK2 direkte? Jeg har så utrolig lyst å se Norge - Brasil VM98 i dag, ser dere Endret 23. juni 2008 av Alxy Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Last ned JLC Internet TV - lett virusfritt programm Tror du skal ha den der, var iallefall der sist gang jeg sjekket Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Takk for tipset, men det var så utrolig dårlig kvalitet der. Det som skulle være NRK2, er ikke NRK2, men "NRK1 low" er NRK2 i bare 200 i bitrate. Du vet ikke om et annet program, eller en mms-link? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmmm, gi meg ti min.... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Here you go Er temmelig sikker på at denne er rett, tv'n er opptatt så jeg får ikke sjekka mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_h (m istedenfor h for Medium kvalitet) Endret 23. juni 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis du skifter ut 04 med 03, blir det NRK2 Vet ikke hvilken kanal 04 var, men det var det samme som på NRK2 (tennis), bare med engelske kommentatorer. BTW: webvid05 er NRK1 og webvid08 er P3tv Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe, du kom iallefall frem til det da God fornøyelse Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Yeah! Takk for link Lenke til kommentar
astrogreek Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 I det siste har jeg ikke klart å se NRK2, bare NRK1. Linken over virker ikke for meg. "NRKx low" ser ut til å være borte, og det som tidligere var 1000 bitrate er nå en god del lavere. Ingen av de direkte kanalene fra Wimbledon virker, unntatt NRK1. Ser ut til at det er litt kaos i NRK nett-TV for tiden. Er jeg den eneste som har problemer? (jeg befinner meg utenlands). Jeg sendte en mail til NRK for et par dager siden for å melde fra om problemene, men ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 NRK har nok noen sperrer oppe å går ja.... de jævlene... Er egentlig ganske blank her, det du kunne prøvd er en Norsk proxy hvis du er kjent med det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå