Gå til innhold

Ikke kjøp spill fra Electronic Arts og andre som har SecuROM, det kan koste deg DYRT!


Anbefalte innlegg

Noe jeg har gjort i et par år nå:

 

har en egen partisjon kun for spill. Denne partisjon/HD speiler/ghoster jeg i programet ghost før spill blir lagt inn. Når jeg er ferdig med spillet eller er misfornøyd på noe vis etc. så kan jeg få alt tilbakers uten den driten som bla. secuROM og EA står for her...

 

 

 

Måtte EA brenne for dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe jeg har gjort i et par år nå:

 

har en egen partisjon kun for spill. Denne partisjon/HD speiler/ghoster jeg i programet ghost før spill blir lagt inn. Når jeg er ferdig med spillet eller er misfornøyd på noe vis etc. så kan jeg få alt tilbakers uten den driten som bla. secuROM og EA står for her...

 

 

 

Måtte EA brenne for dette!

Legger SecuRom seg i spillmappa eller spillhardisken?

Lenke til kommentar
Da er det nytteløst å gjøre som Blacki skriver, å ta backup av spill-partisjonen påvirker ikke SecuRom.

 

Vil det si at en format av c:/ ikke hjelper og er nytteløst? jeg bare spør, for om det er slik så skule jeg likt å vist noe jeg ikke viste før... ;)

Å formatere operativsystemdisken hjelper, da blir du kvitt SecuRom, for det er der den legger seg, ikke med spillene. Var det det du mente?

Lenke til kommentar
Da er det nytteløst å gjøre som Blacki skriver, å ta backup av spill-partisjonen påvirker ikke SecuRom.

 

Vil det si at en format av c:/ ikke hjelper og er nytteløst? jeg bare spør, for om det er slik så skule jeg likt å vist noe jeg ikke viste før... ;)

Å formatere operativsystemdisken hjelper, da blir du kvitt SecuRom, for det er der den legger seg, ikke med spillene. Var det det du mente?

 

 

:p ok teskje!; Ta gohst/speillig av C part. Legge inn spill på c:\ part. Blir det samme som å formatere det da... ;)

Lenke til kommentar

beste er vel å legge spilla på en partisjon som ikke er partisjonen hvor windows befinner seg. Så formaterer du partisjonen hvor windows ligger.

 

Dermed slettes alt med reg filer og du kan innstalere windows på nytt uten all annen møk. Jeg har kun windows på C: og dette er en fin metode mot viruser og annet møk, da etter _min_ erfaring så legger de seg i partisjonen hvor windows er lagret.

 

Ble litt nervøs nå, men takk gud at jeg ikke gidder å kjøpe ny spill bortsett fra wow.

Lenke til kommentar

ellers så ligger de veldig godt an hvis de har en klausul(?) som beskytter dem. Som f.eks. at du godtar dette under installasjonen av spillet. For hvem er det som sitter og leser den 50-60 sider lange teksten før de installerer et nytt spill? Ikke jeg i alle fall.

 

Alle hater EA..

Jeg Elsker EA..

Samma her, spesielt pga av NFS spilla. ^^

Endret av dammed
Lenke til kommentar

EA lager ufattelig mange geniale spill.

Blant annet The Sims, som er et av verdens mest kjøpte spill.. (jeg spiller det ikke)

Eller Fifa.. en legendarisk serie..

 

Lista er LANG.

 

Problemet med EA er jo at de er dårlige på å følge opp spillene sine. Når de har tjent nok, går de videre..

 

Uansett.. Elsker jeg de, Battlefield serien <3

 

du har lov til å ta opp musikk fra radioen og musikk som streames på nettet,men du har ikke lov til å laste ned en lydfil?

 

I Norge kan du laste ned så mye Musikk og film du bare vill! :)

Lenke til kommentar

Det jeg prøver å si her.. er at i Norge er "Nedlastning" Lovelig..

Last ned Så mye musikk og film du orker..

 

Det som er ulovelig er opplastning. De du laster filmene og musikken ned fra.. det er de som gjør det ulovelige. Så faktumet er at du kan stikke innom piratebay nå og laste ned den nye James Bond filmen, Lovelig.

 

--> JEG OPPFORDRER IKKE TIL NEDLASTNING!! Jeg prøver bare på å få fram spillereglene, til de uvitende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...