Gå til innhold

En uke uten wow. Så kankje to? Hva er det og finne på?

Anbefalte innlegg

mye rart en kan finne på å gjøre uten wow.

Selv har jeg også tatt ferie fra det til høsten, og bruker tiden til å lære (når jeg finner tid/ork til det) meg det grunnleggende i c++ programmering (har skrevet 8 linjer) siden vi skal begynne på det til høsten, og trolle på forum :)

Aller helst skulle jeg vel også kommet meg vekk fra pc'en i en lengre periode men det får vel bli litt sånn etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok mindre WoW da jeg starter på videregående. Jeg og burde komme meg vekk fra pcen, men her blir jeg sittende ;P Med mindre folk ringer etter meg og skal på bana eller bade eller noe. Så mitt tips er, flett det inn. Man kan spille wow uten å måtte sikle forran skjermen hele dagen. Er det fint vær. Spill fotball eller noe annet sosialt. Ikke noe å gjøre wow.

Lenke til kommentar

Jeg har det problemet at jeg ikke klarer å få meg selv til å logge på. Totalt uinteressert i WoW akkurat nå, noe som er synd. siden noen venner som aldri har spilt det nettopp begynte.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Irriterer meg å se hvordan noen folk er på dette forumet.

Synes det er trist at folk spør om hva man skal gjøre når man ikke spiller WoW.

Snakk om å ha null forståelse for andre! Tar du det som en selvfølge at alle andre skal være akkurat som deg, så lykke til i livet.

Tenk deg at kompisen din går på stoff, og prøver å slutte. Han kommer til deg og vil prate med deg om det fordi han har det kjipt.

Sier du da "Faen, trist at du spør meg om hjelp til hvordan du kan holde deg borte fra elendigheten. Det burde jo være en selvfølge."?

Da kan du heller støtte han, ikke sant?

Endret av h4dthecowran
Lenke til kommentar

Hvem? Jeg gjorde det, men likevel litt merkelig sammenlikning. Screw personal opinion. I know best. k?

edit: for de litt trege; det var en vits. K?

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Hehe, jeg vet, jeg vet. Vell, har funnet på mye morrosomt utenom wow nå. skaffet mange nye venner. Og Vell det var ikke det att jeg ikke kunne hålde ut til ondstagen. fordi jeg hadde planer om og ikke betale for wow ut sommerferien egentlig. Derfor lurer jeg bare på hva annet morsom som andre wow spillere ville funnet på hvis det ikke var og spille wow :)

btw. har faktisk kjøpt GTA og kost meg med mine venner. Derfor har jeg nok kommet til avsluttingen att jeg stopper med wow før wotlk, rett og slett siden jeg har spilt det FOR mye :)

Takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar

Wow og andre rpgspill har alltid bare vært et spill for meg, ikke en jobb^^

Jeg er jo en wowspiller, på samme måte som jeg er en GTAspiller, Cod4spiller,AoC osv osv. WoW er liksom ikke det eneste folk driver med i fritiden(tror jeg ikke ihvertfall)

Men det som er veldig typisk RPG, er jo at jo mer tid du bruker, jo bedre utstyr får du. Derfor er det en del som spiller utrolig mye, og rett og slett blir avhengige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...