Gå til innhold

549,- for Brawl i Gamestop..wtf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hva butikker tenker når de selger spill for over 500(jeg var på byen sist helg og så mgs4 til 700kr faktisk)

Sikker på det ikke var collectors edition eller lignende?

Anbefalt utsalgspris på fleste konsoll spill er 600(599)kr i disse dager.

Utsalgs priser blir styrt av innkjøps priser. Får takke importørene/utgiverene for forskjellsbehandling av butikkene/kjedene.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Nei det var normal versjon og den kostet 699. Så også kane and lynch til samme pris og condemned 2. Merk alle var til ps3.

Da kan jeg nevne at jeg så Mass Effect til 699kr og Pokemon et eller annet til DS for 699kr ^^

Sinnsyyyyyyykt dyrt!

Lenke til kommentar
Nei det var normal versjon og den kostet 699. Så også kane and lynch til samme pris og condemned 2. Merk alle var til ps3.

Da kan jeg nevne at jeg så Mass Effect til 699kr og Pokemon et eller annet til DS for 699kr ^^

Sinnsyyyyyyykt dyrt!

WE GOT MONEY :D!

...

...

...

... MOAR!!!!!!

Lenke til kommentar

skal jeg gi deg et godt tips?

hvis du ser noe er annerledes pris i butikk og nett, og det er stor forskjell, så er det en ting å gjøre: dra til butikken og si du skal ha det, når de sier hvor mye det blir klikker du og står på ditt at nettet sa noe annet, dette gikk før ihvertfall, på noen kundebehandlere på f.eks lefdal, funker dette, hvertfall med harware som laptoper o.l. men du må stå på ditt, jeg for min del bestilte via absoluttspill, kosta 450 eller no sånt tror jeg

Lenke til kommentar

hvis du ser noe er annerledes pris i butikk og nett, og det er stor forskjell, så er det en ting å gjøre: dra til butikken og si du skal ha det, når de sier hvor mye det blir klikker du og står på ditt at nettet sa noe annet, dette gikk før ihvertfall, på noen kundebehandlere på f.eks lefdal, funker dette, hvertfall med harware som laptoper o.l. men du må stå på ditt, jeg for min del bestilte via absoluttspill, kosta 450 eller no sånt tror jeg

Ja, og det er alltid like gøy å stå i kø bak folk som alltid skal klage og spare noen ekstra kroner. Herregud, hvis ikke tilbudet er bra nok, så dra et annet sted der du får det billigere.

Lenke til kommentar

Haha, det skal jeg prøve. Men ett spm til: er det mulig å selge WII SPORTS til dem?

Lenke til kommentar

haha, du må ikke stå i kassa når du krangler, det funker dårlig :p

men ta heller en uskyldig fyr som står å hjelper folk som trekker kølapper :p

men jeg kjøper som regel bare på nettet, faktisk aldri krangla med noen, bortsett fra en gang, da jeg burde ha gjort det, imed at prisen på et videokamera kosta 1500 spenn mer i butikken

Lenke til kommentar

LOl, karen i kasse var altfor hyggelig, så jeg kjøpte bare spillet uten å si et ord.

til gjengjeld fikk jeg diverse stæsj fra butikken gratis. :thubms:

MEN JEG HAR BRAWL OMFG.

Og det er det beste spillet noensinne. :wub:

LOl, karen i kasse var altfor hyggelig, så jeg kjøpte bare spillet uten å si et ord.

til gjengjeld fikk jeg diverse stæsj fra butikken gratis. :thumbs:

MEN JEG HAR BRAWL OMFG.

Lenke til kommentar

til gjengjeld fikk jeg diverse stæsj fra butikken gratis. :thubms:

MEN JEG HAR BRAWL OMFG.

til gjengjeld fikk jeg diverse stæsj fra butikken gratis. :thumbs:

MEN JEG HAR BRAWL OMFG.

Hvorfor er det to av begge??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...