atac Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei kan noen hjelpe meg! jeg har et gf3 gainward kort med 128 mb ddr og alt gikk bra helt til en dag da jeg skulle spille cs så begynte det å lagge så synnsykt. og sånn er det med alle spill no. jeg har skrudd av vertical sync og klokka sjermkortet men. ingenting har endret seg, den bare hopper fra 100fps til 10fps også til huntre igjen. kan noen si meg hva det kan være? er det skjermkortet som er ødelagt? har en xp 2000 512 ddr gf3 128 ddr og 20 g harddisk Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Normalt spørsmål. Har du oppgradert driverne? Lenke til kommentar
atac Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 ja jeg lastet ned de nyestene drivrne fra nvidia. det ble likere da men ikke helt i ord som jeg sa so ble det likere men det er fortsatt et eller annet som gjør at det lagger litt ( har ping på 20) det blir liksom ikke like bra som det engang var , er det noe jeg kan gjøre i consolen til cs for å få det bedre ellns? noen som vet? er det noe jeg kan gjøre i hele tatt for å bedre grafikken ? Lenke til kommentar
W98user Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Under Configuration i menyen, velger du Display > Video Modes. Velg OgenGL og 1024*768 eller høyere oppløsning.. Noe seriøst må være galt hvis det lægger på den maskinen.. 1. Oppdater skjermkortdriveren først (hjelper ikke så mye bestandig, men det er verdt å prøve det). 2. Oppdater til DirectX 8.1 eller 9.0.. Kanskje noe av dette hjelper.. Jeg vet ikke, har aldri opplevd at det lægger på min AMD 700mhz.. 8) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Siden nVidia-kortet ditt har en så grom støtte (les: Finnes ikke) for Direct X 9.0, vil dette ikke hjelpe iallefall. Ta noen eldre drivere f.eks. Bruker som regel å virke. Ellers kan jo en reinstall ofte fungere. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Prøv de nyeste hovedkort driverne. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hmm... Jeg har aldri hatt noen problemer... Jeg installerte først Gainward driverne som fulgte med kortet, deretter avinstallerte jeg NVIDIA driverne, og lasta ned de nyeste.... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kansje du er tom for HD plass? 20 GB er ikke så mye vettu... Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 nye drivere til alt pleier og hjelpe !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå