Gå til innhold

Winamp små "hakker" når jeg brenner???

Anbefalte innlegg

JAAAAAAAAAA jeg vet at jeg er en ekte sliter .. men winampen min sliter litt når jeg brenner på 48x.. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få bort de lille hakkelydene.. (litt irriterende når man har på full vræng på et kostbart anlegg) ..

Hilsen sliter'n med

P III 800

380 SD-ram

120 maxtor 9......

og masse anna dårlig... :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem sjølv og har slått meg til ro med at det nok er som det blir sagt ovanfor. Trur brenneprogrammet tar mesteparten av ressursane når det er i bruk. Så eg har slått meg til ro med at eg ikkje høyrer på musikk dei par minuttane då brennaren går!

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAA jeg vet at jeg er en ekte sliter .. men winampen min sliter litt når jeg brenner på 48x.. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få bort de lille hakkelydene.. (litt irriterende når man har på full vræng på et kostbart anlegg) ..

HAr samme problemet, om maskina går på full spiker (akkurat når den henter en diger side fra cachen feks), så kommer et ørlite knepp i mp3en (oftest når det er vbr), sinnsyk irriterende.

AtW

Lenke til kommentar

Har dere prøvd det kan vel DMA hjelpe, men problemet oppstår fordi Nero automatisk setter seg selv til high priority i Windows.

Selv om Nero ikke nødvendigvis bruker alle ressursene på maskinen blir de fleste reservert for Nero.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...