Gjest Slettet+98172347 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har en jxxxlig snodig sak her. Har en nettside i klassisk ASP som viser varedetaljer for en butikk. Databasen ligger på en SQL Server hos Fastname. Her er 3 SQL'er som henter frem 3 forskjellige varer: SELECT product.* FROM product WHERE product_id='4RPSSTINGER' SELECT product.* FROM product WHERE product_id='20RPSSTINGER' SELECT product.* FROM product WHERE product_id='4PREMIUM' Når jeg kjører disse i SQL Server Managment Studio så fungerer det helt fint og jeg får frem respektive 3 forskjellige varer. Men når samme spørringer kjøres i ASP på nettsidene så feiler den øverste av SQL-ene, mens de to andre (og resten av varene i databasen) kjører helt greit. Feilmeldingen jeg får er: SELECT product.* FROM product WHERE product_id='4RPSSTINGER' Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' Incorrect syntax near the keyword 'where'. /detail.asp, line 54 Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 http://support.microsoft.com/kb/194010 ? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan du poste koden der du initialiserer Command og Recordset objektene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vennligst svar på spørsmålet og ikke noe annet takk! Henvis gjerne sikkerhetsproblemene rundt nettbutikken til trådstarter på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå