Skagen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 To identiske tråder er flettet sammen. Det holder med én tråd om problemet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hvis du kjenner noen som har litt peiling, tror jeg du bør kontakte han/hun. Det kan se ut som om du hadde spart en del tid på å faktisk få litt fysisk hjelp.. Endret 24. juni 2008 av repaguy Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis du kjenner noen som har litt peiling, tror jeg du bør kontakte han/hun. Det kan se ut som om du hadde spart en del tid på å faktisk få litt fysisk hjelp.. Problemet er at alle jeg kjenner er på ferie er det ingen som har vert borti dette problemet før??? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har jeg ikke svart i post 37. Du må skjerpe deg og teste,ikke bare stille nye spørsmål. Har du fått til boot rekkefølge eller det samme som sequence som du lurte på. Da er det de 2 muligheter som jeg tar opp i post 37. Endret 24. juni 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Su har prøvd med flere cder, men har du prøvd med en annen cdrom i den maskinen? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Su har prøvd med flere cder, men har du prøvd med en annen cdrom i den maskinen? nei ,det har jeg ikkje prøvd! Lenke til kommentar
Postkasse :) Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 når du har gjort alt som folk sier at du skal gjøre og du starter maskinen kommer det først opp om du vil boote fra cd-en, men hvis du ikke er rask nok kommer NTLDS is missing opp og du må restarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå