Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ettermontere elektrisk vindu!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det snakk om ettermontering av originale vidusheiser fra en annen 190 er dette egentlig mer eller mindre plugg and play, så sant du har litt peil på å skru litt da

Er det snakk om å ettermontere universale vindusheiser så er ikke dette like enkelt og er vell heller ikke det som er å annbefale

Lenke til kommentar

Montere elvinduer er kjempelett på 190, gjorde det på min andre 190 for 2 år siden..

Kan veilede deg gjennom hele prosessen om du ønsker det.. Er det framme eller bake du skal montere ? Hvilken årsmod er bilen din ?

Lenke til kommentar

El.vindusheiser fra en annen 190 skal passe rett over. Er ikke så lenge jeg "bygde" om en sånn og det var en enkel jobb.. Alt var bolt on og delen var gammal og innsausa i fett.. Bytta bare til elektrisk på førersiden siden den gamle manuell heisen var ødelagt og han fikk elektrisk kasta etter seg.

Setter litt tvil ved universale løsninger som support81 sier..

Lenke til kommentar
Er det snakk om ettermontering av originale vidusheiser fra en annen 190 er dette egentlig mer eller mindre plugg and play, så sant du har litt peil på å skru litt da

Er det snakk om å ettermontere universale vindusheiser så er ikke dette like enkelt og er vell heller ikke det som er å annbefale

Vil helst prøve å få det gjort så enkelt så overholdet mulig! Da vil jeg vel først og fremst prøve med en fra en annen bil. Hvis dette så kan la seg gjøres ved å dra til en høgger!

Montere elvinduer er kjempelett på 190, gjorde det på min andre 190 for 2 år siden..

Kan veilede deg gjennom hele prosessen om du ønsker det.. Er det framme eller bake du skal montere ? Hvilken årsmod er bilen din ?

Ah, flotters! :)

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at vindusheisene fra en 230E eller en bil i 124 karroseriet kan passe i din bil

Er oftere litt lettere å finne el heiser fra disse bilene en fra en 190

er ikke helt sikker på dette men ser det er en del andre her med masse erfaringer på disse bilene her som kansje vet noe om dette

er ofte billigere brukte deler å få tak i når tilgangen er større og lettere å finne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...