Oter Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 kjøpte for en stund siden et hk som var demo brukt hos komplett,når jeg får startet maskinen så virker alt fint. men det å starte/restarte maskinen er nesten en fulltids jobb,alle viftene starter,men hardiskene vil ikke starte og gå. får å få startet maskinen,så må jeg trykke restart knappen 20-50 ganger,før jeg hører pipet,og vet at den starter. litt etter at jeg kan velge om jeg vil gå inn i bios,så får jeg opp en melding,om at maskinen er overklokket,og må sette instillinmgene til grunninnstillinger. jeg har ikke overklokket maskinen min,så det har sikkert tidligere eier av hk gjort. har sett etter i bios,men finner ingen feil der. noen tips om hva som kan være feil?er så lei dette problemet,så orker ikke å skru av maskinen lenger. hk er forøvrig Asus P5K Deluxe. kan også ta imot tips ang hk,om jeg ikke får fikset problemet med det jeg har,eller finner et maken hk til salgs Lenke til kommentar
Oter Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Du har resatt bios? ja,det har jeg prøvd,uten at det hjalp noe. når jeg skrur av strømforsyningen,så strømmen er borte fra hk en stund,så starter maskinen mye raskere,som regel på 1. forsøk. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 'Er strømmforskyningen forsvak? Er det 300W som fulgte med et kabinett?ala qtec Lenke til kommentar
Oter Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 'Er strømmforskyningen forsvak?Er det 300W som fulgte med et kabinett?ala qtec tviler på det er strømforsyningen,har en Corsair 620W Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Blir det liv i den hvis du skruer på, og så vipper hovedbryteren bak på poweret av/på, akkurat lenge nok til at maskinen ikke skruer seg helt av igjen? Jeg har en Seasonic PSU, som jeg tror er den samme som Corsair, og den klarer heller ikke å spinne opp diskene fra kaldstart. Er nødt til å vippe bryteren bak kjapt av/på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå