Evolutioner Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Hallo eg lokka ned pcen slik den skulle gA i sovemodus/hvilemodus men nAr jeg opna den kom det reboot sA tenkte jeg ikke pA det.. men sA rebotter den hele tiden nekter og starte! ikke min pc, mora min sin, svar litt sjappt:O Lenke til kommentar
Saft_Tube Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Hadde samme problem med jobb pcen:P det er enten ett virus eller noe mounting tools som alcohol 120 % osv. Som setter seg i bioskonfigurasjonen eller noe (har lite peiling) Men det jeg gjorde var og starte pcen i safemode ( hold inne av/på kanppen mens win icon er oppe) Inne i safe mode får du opp system restore management eller noe der du kan stille tilbake pcen til den datoen du vet pcen fungerte som normalt. Håper det virker Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Nei det virka ikke, har lest litt pA nettet og slik mange med samme problemet! Har nA sendt den in til infocare for reprasjon! takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå