Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

De vil nok ende opp med å vise alle spillene sine, som sist ellerno ;(

da fikk vi også Starcraft 2 som vil ville :D

Nå vil vi ha Diablo 3, og det vil skje :)

 

Er ingenting Blizzard har å tease annet enn et helt nytt spill, eller Diablo 3. Og mye tyder på Diablo 3. Er gøy å følge med på diablofans.com kommentarene, mange artige teorier folk kommer med der, som f.eks. pentagrammet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

post-36886-1214381636_thumb.jpg

 

Tilfører man litt invert og levels til det nye isbildet ser man at det er noen flere runer her. Husker ikke hva disse runene het fra D2.

Lenke til kommentar
Oppe til høgre er Hell Rune frå Diablo 2, oppe til venstre er på Frostmourne i Warcraft, nede til venstre er Protoss-teiknet i Starcraft. Den øverste er ikkje ei rune, kun ein tilfeldig strek. Runene er det ringer rundt.

Ja, det er ringer rundt runene. Men det kan også se ut som at isen smelter litt også, ettersom den første runa fra frostmourne har kommet tydeligere fram på siste splash. Derfor tipper jeg han har rett, det kommer til å bli en rune på toppen i midten der han har pekt ut, noe Blizzard venter med å peke ut til i morgen da det har smeltet enda mer og er mer tydelig.

Lenke til kommentar

Denne måten å annonsere nye spill på er både genial og irriterende. Som mange andre håper jeg på Diablo 3. Men vi får nok vite tidsnok hva det er snakk om.

 

 

Angående isen og Diablo 3. Kan det jo tenkes at det har vært stille lenge nå, men endelig kommer helvete opp og gir litt varme igjen.

Lenke til kommentar
Warcraft? De som skyter ned airs ;p Men nope, tviler på t det er noe pingvin helt til jeg får sett trynet påden

 

Virker rimelig åpenbart at det er en pingvin da. Ser at folkene på diablofans.com har kommet til samme konklusjonen også.

Lenke til kommentar

Vel, når det er runer fra Diablo, Starcraft og WoW så er det vel tydelig at D3 kommer. De andre to vet vi kommer, så er helt ulogisk å ha med Diablo runer uten å skal slippe det også. Kanskje kommer det release date på SC og WoW og annonsering av D3? Det virker sannsynlig iallefall.

 

Men, men. Blizard liker å jævles med folk og lage masse spekulasjoner ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Det hele er litt som Lost og isbjørnen, Hanso Foundation og the Dharma Initiative - for de som har sett serien og husker de forskjellige avdukingene på ymse nettsider om hva neste steg ville være.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Vel, når det er runer fra Diablo, Starcraft og WoW så er det vel tydelig at D3 kommer. De andre to vet vi kommer, så er helt ulogisk å ha med Diablo runer uten å skal slippe det også. Kanskje kommer det release date på SC og WoW og annonsering av D3? Det virker sannsynlig iallefall.

 

Men, men. Blizard liker å jævles med folk og lage masse spekulasjoner ;)

 

Ser ikke helt logikken i det der jeg da men. Man har sålangt runer fra de tre franchisene Blizzard offesiellt har arbeidet med i "nyere" tid. Warcraft, Diablo og Starcraft. Virker mer som en slags "biografi" for min del. Om det er en D3-teaser, hvorfor har de da allerede avduket en Diablo-rune?

Endret av KVK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...