b-real Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://img366.imageshack.us/img366/6443/lv...tolteshuil9.jpg Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Enda ein tråd ja! Huff, har lest mykje om alle desse spekulasjonane no, det er nesten litt for spennande! Det som er sikkert er i alle fall at runen til høgre er 100% lik ein hel rune frå diablo 2. Det kan ikkje vere tilfeldig! På den andre sida er den første runen veldi lik den på frostmourne. Sånn som eg ser det no er det to alternativ. Det første er at den første runen er Shael og den andre Hel, begge to frå D2, dette bekreftar jo nesten at det i det minste er noko som har med det universet å gjere. Det andre alternativet er at den første runen er frå Frostmourne, den andre frå D2 og at vi vil sjå ein tredje frå Starcraft. Dette vil eg tippe betyr at vi vil sjå noko heilt nytt sidan det ikkje peikar spesielt mot ein av dei gamle seriane. Akkurat no håpar eg inderleg på at det er Diablo 3 det er snakk om. Det hadde vore latterleg bra! Tenk kor artig Blizzard har det no, der dei sit og veit at tusenvis av nerdar over heile verda riv seg i håret i frustrasjon. Men eg kan ikkje akkurat seie at eg ikkje likar det.. Endret 25. juni 2008 av LMH Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bare syns det er rart at det er is hvis det er snakk om Diablo. Noe å tenke på er at inscription er en ny profession i WoW, i tillegg til at Lich King holder til i isen. "Creating an obvious, fiery, red colored splash screen would be too obvious as a Diablo game... Thus..." Beviser ingenting sjølvsagt, men det er jo eit poeng. Det som skremmer meg er at den første runen er ekstremt lik den som er på frostmourne, samtidig som den andre er helt lik ein hel rune. Kanskje får vi eit bilde til med noko frå starcraft universet? Og kanskje er det rett slett då eit heil nytt spel som dukkar opp? Det kunne vore bra det og! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) World of Diabolical Starcraft Wars... Men WTF nå begynner jeg å lure også... hadde gått ut ifra at dette var Wrath of the Lich King men... http://www.diabloii.net/n/667266/splash-take-2 "The splash screen at Blizzard has changed ever so slightly. The crack in the centre has become larger so more light now pours through but more interestingly, from our point of view, another rune has appeared. This time it is a Hel Rune which you can clearly see in the image below." Enten ripper WoW teamet art ifra Diablo, og således skuffer mange Diablo fans, eller så kan jeg faktisk begynne å undre littegranne på tanken om at det KANSKJE har NOE med Diablo å gjøre i en eller annen form... Og ifra Worldofwar.net virker det som om en av artistene kan ha goofa og hatt ting han ikke burde ha hatt, i sitt personlige galleri... Endret 25. juni 2008 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det kunne jo hende at det er snakk om Starcraft: Ghost også? Infact, kanskje de hinter om alle de tre, bare for å forvirre oss, for så å overraske oss skikkelig? Lenke til kommentar
Enron Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Man finner også splashet på Wow-Europe.com, men ikke hos de andre spillsidene, like starcraft eller warcraft ;O Det er ikke wow, er så håpløst å tro det... seriøst. Og uansett så er wow-europe.com en side for seg selv som masse folk er innom. Starcraft og Warcraft sidene er undersider av blizzard.com så man kan visst si at splasen er på sidene til SC og WC3 også. Ja eller Diablo da. Er så lei alt tullprat om at dette har noe med wow å gjøre. Er jo helt banalt å gjøre så mye ut av et spill de allerede har annonsert. Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Synes nå jeg skimter en D i lyset midt i Isen, sammen med 3 tallet og hel rune så er det jo mistenkelig mye Diablo her. Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nå er jo ikke det som er på bilde stein eller krystaller.. men, ice. Godt mulig at du har rett. Kan også være isbelagt fjell. Uansett er det bare å vente på neste bilde. Klokken ni er det ett døgn siden de skiftet, så blir et spennende kvarter å vente... Edit: 10 over ni for å være helt nøyaktig, så blir litt ekstra ventetid... Endret 25. juni 2008 av Estel Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så lenge spillet ikke tar sted i London med "monstre" som ser ut som znille bamzer så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jøss.. En starcraft rune;O Altså Protoss! lal, sikkelig anti-klima dette;p Starcraft(& Diablo) release dato/annonsering, kanskje ? Endret 25. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss.. En starcraft rune;O Altså Protoss! Nah, betyr ingenting. Nå har de runer fra WC, D og SC. De holder alle muligheter åpne... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan være ein teaser for WWI. Kanskje ein ny franchise. Dei har Warcraft, Starcraft og Diablo. Kanskje det kjem ein rune til eit nytt spel i siste hjørnet. Lenke til kommentar
Enron Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nå har blizzard.com fått ny splash. Denne gangen er runen merket til Protoss i Starcraft. edit: litt seint ute der ^^ Så første runen er det som er på frostmourne fra Warcraft, andre bildet er en rune fra Diablo, og tredje er Starcraft relatert... Selvom jeg er en stor stor Starcraft tilhenger ble jeg litt skuffet over det. Men uansett, det kommer et nytt wow - første runen fra frostmourne det kommer et nytt starcraft - protoss merket kommer det et nytt Diablo? - Diablo runen... Tror fortsatt det er Diablo som avsløres til helgen. Det er tross alt på 8 års dagen til Diablo WWI er. Endret 25. juni 2008 av Enron Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) http://i3.photobucket.com/albums/y67/EvilS...gative3copy.jpg - space? Som sagt.. hvorfor lage en teaser når vi alle veit at LICH king og sc kommer Endret 25. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sikkert sent ute med dette, men på høyresiden av runen så kan man klart se ett 8-tall. Symboliserer 8-tallet kanskje noe som ble sluppet for 8 år siden? Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) http://i3.photobucket.com/albums/y67/EvilS...gative3copy.jpg - space? Som sagt.. hvorfor lage en teaser når vi alle veit at LICH king og sc kommer Man kan også tolke det som universet bak der. De har jo lenge sagt at de jobber med et nytt hemmelig MMO... Forresten noen som klarer å se hva dette skal bli? Kommer en ny bit for hver nye splash. Endret 25. juni 2008 av Estel Lenke til kommentar
KVK Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Som tidligere nevnt, så er det nok en pingvin. Mener å ha sett den før en plass, men husker ikke hvor. Endret 25. juni 2008 av KVK Lenke til kommentar
Enron Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 her er hele bildet inkl. den manglende delen av puslespillet. http://img404.imageshack.us/img404/7621/pengafterdo3.png Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) De runene ligger ihvertfall på de rette plassene for å lage et pentagram ;O http://img148.imageshack.us/img148/5162/diablomc5.png Kommer jo an på hvor den ene runen(hvis det er noe) vil ligge iorra De vil nok ende opp med å vise alle spillene sine, som sist ellerno ;( Endret 25. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg