Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det kommer nå en oppfølger til Diablo II, så må vel bildet være relatert til fortsettelsen på historien fra forrige spill? Det kan virke som historien absolutt ikke er ferdig fra forrige spill, er det da tenkelig at bildene har noe med the Worldstone chamer eller noe? (store spekulasjoner)

Jeg har en sterk mistanke om at dette dreier seg om WoW eller Starcraft.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke det som er på bilde stein eller krystaller.. men, ice.

Men det er meget store beviser på at det er D3 i luften;O Hva mer er det som kn annonseres fra disse spillene, når det har allerede vært ganske mye omtale og oppmerksomhet om Lich king og starcraft?

EDIT: Nei, dette begynner å bli litt fanboy-tedenser. Gidder ikke være her mere.. :p:D

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Har Blizzard noensinne hatt en lignende countdown for å avsløre noe ved et spill som er for lengst annonsert og er langt ut i utviklingsfasen?

Har ikke Blizzard sagt tidligere at de jobber med et hittill ukjent produkt, som ikke har noe med gamle spill å gjøre? Er jo godt mulig det er dette de skal vise frem.

100% korrekt, det har de.

Lenke til kommentar
Det blir ikke noe MMO annonsering nå, er helt utelukket, fordi de bare konkurranseutsetter seg selv og taper penger. WoW gjør det drittbra for tiden og de vil fortsette å melke den så lenge de kan.

Men for hvor lenge tror du? World of Warcraft har vært ute i mange år nå, og det er ikke sagt at spillet kommer til å vare evig. Spesielt med tanke på at nye lovende MMO's har dukket opp, og kommer til å dukke opp framover. Bare se på Age of Conan: Hyborian Adventures som allerede har blitt en stor suksess. Å melke WoW vil nok ikke gå i lengden, og om Blizzard akter å fortsette som en stor aktør innen MMO-bransjen må de komme ut med et nytt MMO snart.

Og jeg ville ikke si at det at Blizzard lanserer et nytt MMO ville være konkurranse mot seg selv. Bare se på NCsoft som utvikler og drifter flere MMO's på en gang. De greier da det helt fint. Eneste som må til er jo å differensiere det nye MMO-et så mye at det ikke stjeler nevneverdig mange kunder fra det gamle. ;)

Lenke til kommentar

Man vet aldri hvilken retning det vil ta og tap av kunder er godt mulig, mange som spiller WoW gjør det kun fordi deres venner også gjør det eller fordi det er ikke noe bedre ute for tiden. Om Blizzard kommer ut med en nytt MMO i nærmeste fremtid som er sinnsykt god så taper de et enormt antall spillere som driver med WoW. Det er ikke slik at om de kommer med et nytt MMO at den får 10 millioner spillere til mens WoW beholder sin base.

Lenke til kommentar

Mange har sikkert sett det mystiske bildet på sidene til Blizzard, og de fleste undrer seg sikkert ihjel på hva dette bildet er, og hvorfor det er her. Mange spekulerer på om de skal annonsere et nytt spill, og personlig tror jeg det er akkurat det er det som kommer til og skjer -- og ikke hvilket som helst spill, men etterfølgeren til Diablo 2; Diablo 3!

Kom over en del overbevisende argumenter her, i tillegg til et bilde:

- Two runes appear in the ice, one may be the Shael rune, may not be. The other is indisputably the Hel rune.

- the WWI falls on the 8 year anniversary of Diablo 2.

- It's been leaked that Blizzard is announcing a NEW GAME.

- TWO unnamed secret projects have been in the works for a long time. One is an MMO, one is not.

- The numbers of the two 'secret' images revealed so far correspond with letters in the name "DIABLO". 04.jpg = D, 15.jpg = O.

- An image from the 2008 European WWI site shows Diablo standing front and center, above Arthas and Kerrigan.

- Blizzard has only done elaborate, slow splash page teaser reveals for NEW GAMES, not expansions that have been well-known about for a year.

- Blizzard loves to fuck with people. The splash page for the WoW announcement was SPACE themed.

- The Splash page appears on not just worldofwarcraft.com, but also blizzard.com, battle.net, and diablo.com

- Blizzard only just acquired Diablo3.com a little over a month ago, despite having all of 8+ years to do so until now

Hva tror dere? Får vi et nytt Diablo vi kan kose oss med, eller er dette simpelten noe WoW-tilleggspakke-hyperi?

post-38009-1214350226_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hadde planar om å skrive om det her sjølv faktisk, this could be it!

Det mest interessante her må jo vere hel, det er enkelt og greit ikkje tvil om at det er den som er avbilda. Den andre runen er meir usikker, men eg likar å tru at det er shael sidan det passar med ein teori eg likar godt. Den teorien går ut på at vi får ein rune til, som då er fal. Det kan då bli "shael hel fal" eller "hel shael fal", eventuelt "shall hell fall?" eller "hell shall fall!". It's awesome.

Lurer også på kva dei mystiske bilda skal bety. Mange er skeptiske til dei sidan dei ser veldi "cartoony" ut, noko som hintar om wow. Las også ein teori om at det enkelt og greit kunne vere eit bilde av ein sel, altså seal på engelsk, og at det var eit hint om "the 5 seals" vi alltid må ta for å komme til diablo.

Talteorien er også interessant, eller ALT er eigentleg interessant no. Det er spennande!

Det var vel forresten eit par trådar dette kunne passa under :)

Lenke til kommentar

jeg stusser litt på denne som folk stadig drar opp i teoriene sine:

"- Blizzard only just acquired Diablo3.com a little over a month ago, despite having all of 8+ years to do so until now"

godaddy som domenet er registrert står det:

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)

Domain Name: DIABLO3.COM

Created on: 01-Dec-98

Expires on: 30-Nov-10

Last Updated on: 18-Jun-08

Jeg leser det som 1998 men det er mulig jeg tar feil her. Reagerer også på at ingen andre skulle ha registrert det før nå.

Har Blizzard kjøpt dette domenet av noen? Har noen blitt rike for litt over en måned siden?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...