efikkan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Koselig å spille D2 igjen nå. Regner forresten med at det blir en skill som heter "Blizzard" i Diablo III. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk Lightningwolf, burde vel kanskje skjønt det der ja Nja, et spill lagd i 2008 burde se bedre ut enn gamle Titan Quest hvertfall. Og det gjere det ikkje? Ein ting er i alle fall sikkert, det ser latterleg mykje kjekkare ut en TQ! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Koselig å spille D2 igjen nå. Regner forresten med at det blir en skill som heter "Blizzard" i Diablo III. Er vell en skill som heter det i alle spillene til Blizzard så Hvertfall i de man kan bruke spells Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk Lightningwolf, burde vel kanskje skjønt det der ja Nja, et spill lagd i 2008 burde se bedre ut enn gamle Titan Quest hvertfall. Og det gjere det ikkje? Ein ting er i alle fall sikkert, det ser latterleg mykje kjekkare ut en TQ! Second that, i tillegg så er det fint med grafikk som skiller seg ut ved å ikke prøve å se "realistisk ut", go Blizzard sier jeg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Håper de lager det i samme grafiske stil som D2, bare med forbedringer. Litt vel mye bloom osv. på det sånn det ser ut nå. Uansett, dette er tidlig i utviklinga og grafikkmotoren kommer helt sikkert til å finpusses framover. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Selvsagt, akkurat nå er det content som står i fokus, etter det kommer alt annet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg håper at det vil komme mer informasjon jevnlig om spillet. Jeg tror Blizzard kan å holde interessen oppe. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er bom sikker på at de har en del oppdateringer ang. spillet klare men avventer litt med å gi all info tilgjengelig ut så langt, tenker vi får vel kanskje div. nyheter og slikt ang. Diablo III hver eneste måned, flere screenshots av nye steder, nye character classes, NPC's osv. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er en RSS-feed på diablo3.com. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Koselig å spille D2 igjen nå. Regner forresten med at det blir en skill som heter "Blizzard" i Diablo III. Er vell en skill som heter det i alle spillene til Blizzard så Hvertfall i de man kan bruke spells Byrja faktisk å tenkje litt no, so måtte sjekke det ut. Det er ingen formel som heiter Blizzard i Diablo 1! *sjokk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg