Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med det bilde? Forsto det ikke fordi jeg ikke kunne lese teksten nesten. :|

noe med at lyspunktene på bakken stemmer ikke med en regnbue i bakgrunnen eller noe i den dur...

som om noen legger merke til slikt når en har 20+ monster på nakken...

men men, er ikke første gang jeg har sett slikt. å henge seg opp i smådetaljer er jo en klassiker i filmverdenen...

Lenke til kommentar

Poenget til bildet, som du tydeligvis ikke tok, er at det forrige Diablo hadde en stil som var mye mørkere, seriøs, og realistisk. Her i det vi har blitt vist av Diablo 3 så langt viser at dette blir en blanding av Diablo og WoW. Seriøsiteten er der, men ikke realismen eller den mørkere stilen.

Veldig synd egentlig, da Diablo 2 sin stil var virkelig enestående.

Lenke til kommentar

Poenget til det bildet var vel bare humor.

"Innsynsvinkelen er 10% for liten til at du skal kunne se en regnbue. Dette er total mangel på realisme og fansen vil ikke akseptere det."

Det festlige er at den gjennomsnittlige diablofans ikke kunne brydd seg mindre om det ikke engang fantes skygger. Vi er her for å klikke ti ganger i sekundet på musa og hamstre loot av skeletons!

Lenke til kommentar

Når eg las teksten på det der bildet tenkte at det umogleg kunne vere seriøst. Kan godt vere at det stemmer alt som står der, men viss nokon seriøst tenker over sånt burde dei heller gå ut for å sjå ein ekte regnboge.

Oh je! Der fann eg homunculus på D2. Jay!

Lenke til kommentar

På forsida til Diablo 3 står det:

The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.

Slost mot himmelen? oOo

Men kva betyr luminaries? :p

edit: artig detalj på sida forresten. Den berømte gemen frå battle.net!

Endret av LMH
Lenke til kommentar
På forsida til Diablo 3 står det:

The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.

Slost mot himmelen? oOo

Men kva betyr luminaries? :p

edit: artig detalj på sida forresten. Den berømte gemen frå battle.net!

luminaries:

1. a celestial body, as the sun or moon.

2. a body, object, etc., that gives light.

3. a person who has attained eminence in his or her field or is an inspiration to others: one of the luminaries in the field of medical science.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...