Laffe Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg sier bare! VENT til spillet er ordenlig ferdig.. Og da kan de klage. Blizzard kommer jo til å forbedre spillet mye.. og de kommer jo til å snakke med fansen om hva de synes so far Endret 29. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Hei på deg! Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er det med det bilde? Forsto det ikke fordi jeg ikke kunne lese teksten nesten. :| Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er det med det bilde? Forsto det ikke fordi jeg ikke kunne lese teksten nesten. :| noe med at lyspunktene på bakken stemmer ikke med en regnbue i bakgrunnen eller noe i den dur... som om noen legger merke til slikt når en har 20+ monster på nakken... men men, er ikke første gang jeg har sett slikt. å henge seg opp i smådetaljer er jo en klassiker i filmverdenen... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 ja, det der kan kalles SMÅ detaljer. Om grafikken ikke blir noe bra, hva så?. GAMEPLAY er mitt stikkord, ikke eyecandy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Poenget til bildet, som du tydeligvis ikke tok, er at det forrige Diablo hadde en stil som var mye mørkere, seriøs, og realistisk. Her i det vi har blitt vist av Diablo 3 så langt viser at dette blir en blanding av Diablo og WoW. Seriøsiteten er der, men ikke realismen eller den mørkere stilen. Veldig synd egentlig, da Diablo 2 sin stil var virkelig enestående. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) kommer an på hva en mener med mørkere. D2 hadde jo sekvenser som foregikk i en fordømt ørken på dagtid! Endret 29. juni 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Poenget til det bildet var vel bare humor. "Innsynsvinkelen er 10% for liten til at du skal kunne se en regnbue. Dette er total mangel på realisme og fansen vil ikke akseptere det." Det festlige er at den gjennomsnittlige diablofans ikke kunne brydd seg mindre om det ikke engang fantes skygger. Vi er her for å klikke ti ganger i sekundet på musa og hamstre loot av skeletons! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Sant. Jeg driter i lysere grafikk, jeg synes likevel det ser pent og smooth ut. Hvis du vil ha det realistisk kan du bare skru ned brightness.. Lenke til kommentar
Hei på deg! Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Oki, takk for informasjonen angående det bilde:) Jeg tror det er kødd vis ikke så er han fyren dum som har sittet og forsket på det! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Oki, takk for informasjonen angående det bilde:) Jeg tror det er kødd vis ikke så er han fyren dum som har sittet og forsket på det! problemet med nettet er at slikt er 50/50... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når eg las teksten på det der bildet tenkte at det umogleg kunne vere seriøst. Kan godt vere at det stemmer alt som står der, men viss nokon seriøst tenker over sånt burde dei heller gå ut for å sjå ein ekte regnboge. Oh je! Der fann eg homunculus på D2. Jay! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ja, det er nødt til å være noe kødd, for hvis den som skrev/skisserte alt det der var virkelig opptatt av det, så er det kanskje på tide å skaffe seg et liv. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Fant fram Diablo II LOD tidligere idag, starta pånytt. Level 22 Barbarian allerede Svarte jeg gleder meg. Endret 29. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Åh, jeg sier bare, det skal bli så evig deilig når alle innser de hadde feil (ang d3) Ikke bare fikk jeg glæden over annonseringen, men også for at jeg kan si dette til Bytex: "In your face!" Glæden.. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) På forsida til Diablo 3 står det: The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself. Slost mot himmelen? oOo Men kva betyr luminaries? edit: artig detalj på sida forresten. Den berømte gemen frå battle.net! Endret 29. juni 2008 av LMH Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 På forsida til Diablo 3 står det: The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself. Slost mot himmelen? oOo Men kva betyr luminaries? edit: artig detalj på sida forresten. Den berømte gemen frå battle.net! luminaries: 1. a celestial body, as the sun or moon. 2. a body, object, etc., that gives light. 3. a person who has attained eminence in his or her field or is an inspiration to others: one of the luminaries in the field of medical science. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som vet hvor mange "spillutviklere" blizz har? Rimelig mange prosjekt som pågår for tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nja, et spill lagd i 2008 burde se bedre ut enn gamle Titan Quest hvertfall. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mener å ha lest det bare er 50 stk som jobber med D3. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er et team på 50 som jobber med spillet akkurat nå ja. Hva som gjelder grafikken så er hvertfall jeg fornøyd, det er ikke top notch selvsagt, men jeg synes den gjør jobben sin mer enn godt nok, detaljert og fint å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg