Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Er dessverre bare WC3, WoW og SC som kan lastes ned :hrm:

Merkelig..

Står nå "Digital Available" og "Digital Downoad" på Diablo 2. Og når jeg trykker på det, så legges det i handlekurven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dessverre bare WC3, WoW og SC som kan lastes ned :hrm:

Merkelig..

Står nå "Digital Available" og "Digital Downoad" på Diablo 2. Og når jeg trykker på det, så legges det i handlekurven.

Se der ja :)

Jeg trykkte bare på "Digital Download" på menyen til venstre under "PC Games", og der var ikke Diablo opplistet.

My bad.

Lenke til kommentar
Jeg direkte gruer meg å fyre opp den første Diablo på 30 tommern min.

Min erfaring er faktisk at første Diablo skalerer bedre enn Diablo 2 :!:

Uansett, selv kjørte jeg med slik at bildet bare tok 800x600 pixler på skjermen, og resten rundt var svart. Syntes det var best.

Lenke til kommentar

Jeg hopper pent over de 20 sidene (!) som er skrevet etter at jeg dro på jobb igår, så beklager om dette bli gjentagelse. :)

Har Blizzard sagt noe om systemkrav? Mer presis, er det håp om D3 på en laptop med C2D 2,1Ghz, 3GB RAM, ikke dedikert skjermkort og XP? Det aller beste hadde selvfølgelig vært å kunne spille det på Ubuntu-partisjonen, men det skjer vel neppe uten WINE. Blizzard har jo alltid vært lave på systemkrav, så det er vel håp..? Om jeg må bygge en PC til 10K for å spille D3 gjør det absolutt ingenting (jeg skal spille det uansett hva), men om det fungerer OK på laptopen bruker jeg heller pengene på andre ting.

Begynte nesten å gråte når jeg så gameplay-trailern, og det skjer ikke i begravelser en gang. :ohmy:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Las ein Q&A åå diabloii.com, der sto det at dei sikta seg inn på lave systemkrav. Kva det vil sei er umogleg å vite, men det var ingen krav om DX10 i alle fall.

Som mange andre her kunne eg også tenkt meg ein litt meir dyster grafikk, men eg er i grunnen kjempefornøgd uansett! Og vi har ikkje akkurat sett store delar av spelet heller, det der kan vere den lyse og koselege delen for alt vi veit.

Lenke til kommentar

Litt informasjon for de som ikke har sett det! :)

Multiple item drops for each member in the group

Every item in the game can be found in single player

4-5 player groups

Battle.net anti-hacks having a huge focus

Number of classes not decided. No plan to bring ALL 7 back from D2 but not ruled out

System requirements are for a broad set of systems. No specifics and no directx 10 requirement

"no comment at this time" about Runewords making a come back and expanding

# No release date as of yet.

# Development in its "early stages" despite being underway for over four years.

# Brand new in-house engine developed for Diablo III. Includes Havoc physics.

# Co-op is fully integrated into the game's design.

# Will also be released on Mac.

# Similar in length to Diablo II.

# Takes place twenty years after Diablo II expansion pack.

# Only fifty people working on the game at the moment. Content creation the current focus.

# New Battle.net will debut with StarCraft II. Even more features by the time Diablo III launches.

# No console release of Diablo III planned. Other Blizzard title staying on PC and Mac also.

# Pay to play? Totally undecided, though it could vary between regions. For example, China may because of the popularity of internet cafes and the strict gaming laws that are meant to prevent people becoming addicted.

# Could be up to 100 enemies on-screen at a time.

# The ice splash page malarkey was Diablo all along, ditto on the eyes. I am vindicated. The penguin remains a mystery, however.

# Hellgate: London-esque randomness is in, to an extent. Some maps and what have yous will be static.

# Low-spec [computer] losers are being catered to.

# World of Warcraft and The Legend of Zelda heavily influenced boss design and boss gameplay mecha

# E-Sports support is a possibility. Team is attempting to form a business plan that works for that crowd.

# No character customisation, just gender selection.

# PvP will likely be included at release.

# Voice communication will be improved.

# Beta is a possibility.

# "Potions are still in the game, they're just not as core an element. So there's a new health system here. Wilson says he actually tried a Halo-style shield system with regenerative health, but didn't put that in because it encouraged players to leave combat. Didn't want to implement a WoW-style health which encourages players to drink and creates downtime when out of combat. Wilson wants the health system to ensure combat, which is health globes were implemented."

# One health pot restores all players in co-op.

# Enemies can miss and get weapons stuck in scenery or world.

# Player characters will be fully voice acted.

# Four-to-five person co-op groups.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...