Zeph Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 No er det litt fort å ta noko konklusjon på det grafiske, men ja, eg synest det ser betre ut til høgre. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Pen bakgrunn Zeph! Forøvrig enig at det er bra at de holder seg til 2D, noe annet ville ha tatt vekk Diablo-stilen! Gleder meg som en liten unge til dette! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er jo ikke 2D bare fordi kameraet er låst i én bestemt posisjon, men jaja. World of Warcraft-texturer, anyone? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som er enige? Jeg er enig. Venstre blir for mye next-gen for min smak. Kan du forresten kjøpe Diablo II med LOD en plass med nedlasting? Slik at jeg kan begynne nå? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er jo ikke 2D bare fordi kameraet er låst i én bestemt posisjon, men jaja. Du skjønner hva jeg mener da Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Meget klar over hva du mener, flott at de holder på det, ja! Men jeg er skuffet over grafikkstilen, må jeg si. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ja, helt endig med grafikken. Men hallo? Det de viser nå er bare et "eksempel" på hva vi kan forvente oss.. Er jo ikke garnert/bestemt at det vil være akkurat wc3/wow/cartoony lookalike. som de sa "«vil bruke så lang tid som nødvendig for å sikre at det møter forventningene»" Og ja, mange klager om det og det vil de nok skjønne etterhvert. ++ at de vil/holder på å bli bomba med tips om "LIKER / IKKE LIKER" Tipper vi vil se D3 et år(+)/halvt år senere releasen til SC2 Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det kan skje mykje før spelet kjem ut, dei skal visst ha ein dialog med fansen og. Eg lurer på å prøve D2 og LoD først, spelte gjennom heile Heroes of Might and Magic 4 med kodar for å få med meg historien, så om historien er bra og du får vite noko nytt ofte kan det funke sjølv om eg ikkje har spelt det før. Nokon som har noko formeining her? I HoMM4 prata du med folk underveis og fekk lange brev om kva som skjedde. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Når tror dere vi kan ventet oss en release? Tar vel noen år? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg er enig. Venstre blir for mye next-gen for min smak. Kan du forresten kjøpe Diablo II med LOD en plass med nedlasting? Slik at jeg kan begynne nå? http://www.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:1,f:2 Endret 28. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Synes grafikken ser konge ut jeg, selv om noe ser WoW-ish ut. Endret 28. juni 2008 av vStyle Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 *gråter av glede* Kan bare ikke ordlegge gleden min akkurat nå !!!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som er enige? Jeg er enig, men samtidig er det ikke noe å henge seg opp i. Det lille der handler jo bare omtrent om et filter eller småendringer i måten det rendreres på, så ser ikke på det som noe stort problem. I verste fall kommer det vel noen tweaks som fikser det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg synes at spillet ser helt fantastisk ut innendørs, men utendørs kunne dem gjort det litt mørkere og dystert kanskje, får litt sånn Bambi-følelse av alle de pene trærne og lyssettingen. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det kan skje mykje før spelet kjem ut, dei skal visst ha ein dialog med fansen og. Eg lurer på å prøve D2 og LoD først, spelte gjennom heile Heroes of Might and Magic 4 med kodar for å få med meg historien, så om historien er bra og du får vite noko nytt ofte kan det funke sjølv om eg ikkje har spelt det før. Nokon som har noko formeining her? I HoMM4 prata du med folk underveis og fekk lange brev om kva som skjedde. Kan anbefale deg å begynne med Diablo 1, det har iallefall jeg på med, og dessuten er det et fantastisk morsomt spill. Prøv selv. Skal du få med deg hele historien så begynn med 1 eren :-) Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Husker jeg lovte meg selv å gå og legge meg og aldri tenke på Diablo 3 lengre om Blizzard fortsatt beholdt tegneseriestilen sin i Diablo 3. Morsomt å tenke på. Virker som om Blizzard kanskje liker å ha grafikkstilen lik i forskjellige generasjoner, som 1. Diablo II, StarCraft I - skarp 2D-grafikk 2. WC3, WoW, StarCraft II, Diablo III - karakteristisk tegneseriestil 3. Det kommende next-gen MMOet - blanding av skarpheten, modelleringen og shadingen i UT3 med tegneseriestilen. Fortsatt skeptisk på det jeg selv sier her, nå. Men likevel bare en tanke. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Synes måten grafikken ser ut på, bittelitt cartoonaktig er bare godt, det gir grafikken et særpreg, det er et SPILL ffs, det må ikke se så realistisk ut som mulig, Oblivion forsøkte det og jeg synes at det spillet ser faen ikke ut i måneskinn. Bra gjort av Blizzard å kjøre på med sin egen stil. Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg er enig. Venstre blir for mye next-gen for min smak. Kan du forresten kjøpe Diablo II med LOD en plass med nedlasting? Slik at jeg kan begynne nå? http://www.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:1,f:2 Er dessverre bare WC3, WoW og SC som kan lastes ned Merkelig.. Endret 28. juni 2008 av BF-Medic Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) selvfølgelig skal det ikke se ut realistisk. Jeg vil heller ikke at det skal se realistisk ut, LAAANGT ifra... men vi får bare vente og se hvordan det ender. Har lyst til at det skal se noe ala dette santurn er dempet litt Orginalen Men, atm så gir jeg blanke i hvordan grafikken vil se ut, så lenge gameplayet er grei så er jeg fornøyd. Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg