Vorpal Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nei. Fungerer ikke her heller. Bruker 9.0 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Diablo III. Good bye, social life. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kven trur de at dei andre klassene blir? Er ganske sikker på at Sorceror/Sorceress-klassa kjem til å vere med (einaste som har vore med i begge dei foregåande spela). So blir det kanskje Paladin? So vonar eg litt at vi får endå ei ny klasse, skal iallefall bli spennande å sjå! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så lenge de har med Sorc og pala, så er jeg fornøyd. Håper selvfølgelig at det kommer nye class som overgår de to. @ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så lenge de har med Sorc og pala, så er jeg fornøyd. Håper selvfølgelig at det kommer nye class som overgår de to. @ Samme her. Trenger ikke Amazon'ene. =P Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så lenge de har med Sorc og pala, så er jeg fornøyd. Håper selvfølgelig at det kommer nye class som overgår de to. @ Meh.. Synst Paladin er litt kjedeleg å spele med.. Er jo sjølvsagt ei meget nyttig klasse, men.. Ja.. Er ei lite spennande klasse synst eg, men reknar med at den blir med, sidan Blizzard skal vektlegge samarbeid so mykje. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Litt OT: Noen som erfaringer med D2 og vista(64-bit)? Må nesten kjøpe dette hvis det er kompatibelt. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 In-game video*clicky* Fy FAEN! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hele videoen i -mye- bedre kvalitet finnes på Blizzards hjemmesider Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tror de tre andre klassene blir varianter av paladin, sorc og amazon, men ikke nødvendigvis slik som de er på Diablo II. fBlikeng: se videoen som her jeg linket til tidligere, høyere oppløsning og mye lenger klipp. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ehh, noen som gidder laste opp wallpaperne i 1680x1050 hit? Klarer av en eller annen grund ikke å laste de ned fra sida på ie, og den funker ikk ei opera. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Skulle likt å se en wallpaper med det "..and the heavens shall tremble" Noen som har? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kun de tre bakgrunnene som er tilgjengelig fra den offisielle siden. Men det er vel noen dyktige grafikere omkring, forøvrig har diablofans haugevis med diverse bilder. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Litt OT: Noen som erfaringer med D2 og vista(64-bit)? Må nesten kjøpe dette hvis det er kompatibelt. Installerte D2 og expansion LoD i går på Vista x64 og går som en drøm (Lvl 29 hammerdin atm). Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Litt mere OT, men jævlig moro: http://youtube.com/watch?v=d1hF2E1-Inw :!: Endret 28. juni 2008 av Zeph Fiksa Youtube-lenke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Litt mere OT, men jævlig moro: http://youtube.com/watch?v=d1hF2E1-Inw :!: Haha, så bra. Sjekk Cains rap også (høyere side) Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Fantastisk, då leverte Blizzard varene. Ikkje kasta dei seg på 3D-bølga heller, eit modig val å halde seg til same stilen. Eg har null erfaring med Diablo, men spørs om eg ikkje må skaffe dette. Er det berre eg som har problem med Diablo 3 sida i Opera forresten? Skulle akkurat til å nevne det, fleire som slit då altså. Laga forresten ein bakgrunn i ein fei om nokon er interessert. Eg har hatt siste splashbilete på PC-en dei siste dagane. Fekk me noko meir splash enn den som kom kl. 9 i dag tidleg før Diablo-sida kom ut? Når dei først har haldt oss på pinebenken i 5 dagar kunne dei godt fullført den delen. Endret 28. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg