Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen? Vi må starte en HW-Diablo 2 klan I'm SO in! Samme her forresten, selv om jeg ikke spiller så mye =P Da lager vi en HW klan når flere av oss kommer igang. Noen som tør å gjette på system specs for 3'ern? Må jo kjøpe ny maskin kun for D3! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) How many character classes are included in Diablo III? What are they? Five character classes will be included in the game, two of which, the barbarian and witch doctor, were revealed when the game was announced at the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational. The other classes will be announced at a later date. Fra http://www.blizzard.com/diablo3/faq/ Endret 28. juni 2008 av Oriuss Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Håper på en nyutviklet druid jeg, med mulighet til shapeshift.. Ikke jeg Syns det blir for likt Warcaft. Det skal liksom være to forskjellige spill. Druid i D2 har allerede shapeshift.. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 veit det...men håper på at de fortsetter med det...druid er den klassen jeg har spillt mest i diablo 2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så du sier at de satt å lagte en vanvittig haug med versjoner av hvert brett for å gi inntrykk av at det genererte seg selv slik de gjorde i eneren?Njaa skeptisk. En del brett var det rundt 20-30 varianter av. Men tenk deg hvor mange kombinasjoner det f.eks. blir da av Blood Moor, Cold Planes og Stony Field? Spillet satt sammen en tilfeldig av hvert brett. Enkelte ting som vanlige monster, kister og lignende var tilfeldig utplassert. Mener at shrines var satt i map editoren, men ikke spesifikt hvilken shrine. Hvis du har tatt en del "runs", så er det lett å kjenne seg igjen. Jeg laget etter hvert kart over enkelte baner, til f.eks. "tower runs", har aldri brukt juks. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blir spennende å se hvilken rolle Tyrael kommer til å spille i Diablo 3, han har vært en sentral karakter i det andre spillet, blir det noen store twists mon tro? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så du sier at de satt å lagte en vanvittig haug med versjoner av hvert brett for å gi inntrykk av at det genererte seg selv slik de gjorde i eneren?Njaa skeptisk. En del brett var det rundt 20-30 varianter av. Men tenk deg hvor mange kombinasjoner det f.eks. blir da av Blood Moor, Cold Planes og Stony Field? Spillet satt sammen en tilfeldig av hvert brett. Enkelte ting som vanlige monster, kister og lignende var tilfeldig utplassert. Mener at shrines var satt i map editoren, men ikke spesifikt hvilken shrine. Hvis du har tatt en del "runs", så er det lett å kjenne seg igjen. Jeg laget etter hvert kart over enkelte baner, til f.eks. "tower runs", har aldri brukt juks. Litt mer overbevist nå =P Har ikke spilt det så mange ganger nei. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Direktelink til gameplay-trailer (195 MB): http://eu.media.blizzard.com/1901200114/_v...eplay-en-GB.flv Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så du sier at de satt å lagte en vanvittig haug med versjoner av hvert brett for å gi inntrykk av at det genererte seg selv slik de gjorde i eneren?Njaa skeptisk. En del brett var det rundt 20-30 varianter av. Men tenk deg hvor mange kombinasjoner det f.eks. blir da av Blood Moor, Cold Planes og Stony Field? Spillet satt sammen en tilfeldig av hvert brett. Enkelte ting som vanlige monster, kister og lignende var tilfeldig utplassert. Mener at shrines var satt i map editoren, men ikke spesifikt hvilken shrine. Hvis du har tatt en del "runs", så er det lett å kjenne seg igjen. Jeg laget etter hvert kart over enkelte baner, til f.eks. "tower runs", har aldri brukt juks. 20-30? Det høyrest lite ut i så fall, har tatt ein god del hundre runs av det meste. Trur eg ville kjent meg igjen ein del etter kvart. Lenke til kommentar
psion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 De jeg tror de har beholdt: -Barbarian -Sorceress -Paladin -Amazon Alle disse vil jo nå være i både mannlige og kvinnelige versjoner, og etter min mening er ikke Diablo det samme uten. Erm, Amazonene var da virkelig KUN kvinner, så jeg tviler litt på at vi får se en mannlig versjon i D3.. PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen? Vi må starte en HW-Diablo 2 klan I'm SO in! Samme her forresten, selv om jeg ikke spiller så mye =P Da lager vi en HW klan når flere av oss kommer igang. Noen som tør å gjette på system specs for 3'ern? Må jo kjøpe ny maskin kun for D3! De har selv sagt (og bevist med tidligere spill) at de forsøker å holde systemkravene lavest mulig. Har selv en gammel Intel P4 3GHz med Radeon X1950 Pro AGP skjermkort og jeg regner ikke med å få noen problemer med D3. Håper jo selvfølgelig å kunne investere i en ny maskin før den tid da, men det er en annen sak.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Siden Diablo III ikke er noe MMORPG, så lurer jeg fælt på hvilket MMO Bliz jobber med Endret 28. juni 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Siden Diablo III ikke er noe MMORPG, så lurer jeg fælt på hvilket MMO Bliz jobber med WotLK? Har ikke hørt noe om at de jobber med et annet mmo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) World of..umm..starcraft? Da trenger de bare å bytte ut 2 bokstaver i logoen, og alle koreanerne går bananas. Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Siden Diablo III ikke er noe MMORPG, så lurer jeg fælt på hvilket MMO Bliz jobber med WotLK? Har ikke hørt noe om at de jobber med et annet mmo. De har i lengre tid lett etter folk som vil jobbe for dem med et "Next-gen MMO". Kan sees her: http://www.blizzard.com/us/jobopp/ listet ved siden av "Top Secret" under "Job Openings" på høyre side. Nå som Diablo er ute av listen over muligheter (selv om det uansett ikke er MMO), lurer jeg veldig på hva dette er. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvor mange år har de holdt på med den andre MMO'en nå? 2? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vi må starte en HW-Diablo 2 klan JA! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg er med i klanen jeg Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Da takker jeg for meg og forlater denne WWI Diablo 3 Game Launch tråden he he, det har vært en ære å dele dette svært gledelige øyeblikket med dere. Desidert en av de aller beste gaming franchisene i verden. Konsollspill (selv om D3 kanskje også launches på de), og andre serier blekner i forhold til krigen mellom himmel og helvete... Får fortsette å følge med på diabloii.net og diablofans.com for mere info, de kommer til å bygge databaser etterhvert som de har gjort med D2 regner jeg med It's been an honor... toodles "Vil ikke oppgi noen releasedato" betyr sikkert 2011 ellernoe. Bra de beholder det isometriske perspektivet og ikke prøver seg på FPS-perspektiv. En siste liten kommentar... flere sekvenser viste at spillet er mer enn "capable" til å justere camera angles, blandt annet tredjeperson, så... ikke bli overrasket om det kommer justerbart kamera eller en mod som mekker det. Endret 28. juni 2008 av guardianpegasus Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) My brothers, you did not wait in vain. (ny vri) Endret 28. juni 2008 av efikkan Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er det berre eg som har problem med Diablo 3 sida i Opera forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg