Krillekongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har akkurat kommet hjem fra job. Fikk lov til å dra tidligere av skjefen( d2 nerd selv) så hva skjer? ER DET DIABLO3? Det er nok det ja.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe disca han ene Nihilium karen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vi må starte en HW-Diablo 2 klan Jeg er med. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har akkurat kommet hjem fra job. Fikk lov til å dra tidligere av skjefen( d2 nerd selv)så hva skjer? ER DET DIABLO3? Det er nok det ja.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIiGG so faaaen.. Ikke bare det, men at jeg vant penger også. Han ene kameraten min var så bevist på at det var Lich king at han ville bette 500kr. :O Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blizzard har så vakker kunst illustrert for produktene sine. Fra skjermdumpene fra spillet vitner det til den kjente "tegneserie"-grafikken (når det gjelder teksturene) fortsatt er der, noe som er både fint og fælt. Da bør i alle fall spillet flyte som vann. Er det noen andre enn meg som har trøbbel med den offisielle siden til Diablo 3 med Opera 9.5? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Herlig, Ser at de har behold litt av 2dn Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg håper virkelig at de har med sorceress og assassin (eller noe som ligner). Hvilke klasser tror dere man kan spille som? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Andre som har problemer med å koble på scenen? Edit: Håper på paladin <3 Endret 28. juni 2008 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 De jeg tror de har beholdt: -Barbarian -Sorceress -Paladin -Amazon Alle disse vil jo nå være i både mannlige og kvinnelige versjoner, og etter min mening er ikke Diablo det samme uten. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Andre som har problemer med å koble på scenen? Edit: Håper på paladin <3 Samme her... Hammer, smith og zealdin Helvetes feeet trailer ;O Youtube FTW ;D Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dere må slutte å forvente at alle klassene fra 2'rn skal funke likt i 3'rn. Da blir dere skuffa tror jeg. Det er et NYTT diablo-spill, ikke en remake av D2. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dere må slutte å forvente at alle klassene fra 2'rn skal funke likt i 3'rn. Da blir dere skuffa tror jeg. Det er et NYTT diablo-spill, ikke en remake av D2. Om man skal ta litt info fra demoen av Barbarian, ser det ut til at noen av de gode gamle funksjonene er der, men mest sannsynlig er det en horde av nye skills og synergies som jobber på en helt annen måte. For meg holder det at Barbarian ligner på Sean Connery og at han fortsatt har Whirlwind. <3 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg er selvsagt med i HW-klan, tidligere medlem av KoH. Håper brettene genererer seg selv tilfeldig hver gang du starter på nytt slik det var før. Fikk inntrykk av at det ikke var slik. I D2 var det ikke tilfeldige brett, men ganske mange varianter av "samme" brett så folk fikk inntrykk av at brettene var tilfeldige. (Jeg har gjort litt modding opp gjennom årene...) Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Håper på en nyutviklet druid jeg, med mulighet til shapeshift.. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det skal vere random dungeons & environments. Står i Q&A på Diabloii.com Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg er selvsagt med i HW-klan, tidligere medlem av KoH. Håper brettene genererer seg selv tilfeldig hver gang du starter på nytt slik det var før. Fikk inntrykk av at det ikke var slik. I D2 var det ikke tilfeldige brett, men ganske mange varianter av "samme" brett så folk fikk inntrykk av at brettene var tilfeldige. (Jeg har gjort litt modding opp gjennom årene...) Så du sier at de satt å lagte en vanvittig haug med versjoner av hvert brett for å gi inntrykk av at det genererte seg selv slik de gjorde i eneren? Njaa skeptisk. Endret 28. juni 2008 av TheOats Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Håper på en nyutviklet druid jeg, med mulighet til shapeshift.. Ikke jeg Syns det blir for likt Warcaft. Det skal liksom være to forskjellige spill. PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen? Vi må starte en HW-Diablo 2 klan I'm SO in! Endret 28. juni 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen? Vi må starte en HW-Diablo 2 klan I'm SO in! Samme her forresten, selv om jeg ikke spiller så mye =P Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Utrolig hvordan blizzard har klart å holdt det hemmlig! HW-Diablo, yea im in. ;D Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg