Isbilen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Får ikke til å laste den ned via downloaderen, men den dukker nok snart opp på torrent-portalene. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) ny trailer her: Ha ha.. fantastisk. Husker brutter'n ønska seg en kiss kassett til jul for sikkert 15 år siden. EDIT: Når jeg tenker etter så er det kanskje nærmere 20 år siden ... ! I pakka lå det en Rick Ashley kassett. Aldri sett en så grinete unge på julaften før. PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Endret 28. juni 2008 av beerlover Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen? Vi må starte en HW-Diablo 2 klan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Mininova har torrent til samme nedlastning som gjennom Blizzard Downloader, men heller ingen der som har en eneste del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 D2 er dritbillig i butikkene uansett..får D2+LOD for en skarve hundrelapp på Spaceworld etc. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Forskjellige nettsteder melder litt forskjellig info, noen sier det er 5 forskjeller klasser i spillet mens andre mener det er 7. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Får løpe rundt i butikker å spørre om de har 2+LOD da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) "Vil ikke oppgi noen releasedato" betyr sikkert 2011 ellernoe. Bra de beholder det isometriske perspektivet og ikke prøver seg på FPS-perspektiv. Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
psion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe, du fikk ikke skadefryde deg likevel du Bytex, må vel være kjipt å ha tatt så feil eller? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det som er litt trist er at vi skal nå sikkert vente en gode 20 år før D4 kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Neida, å være max negativ betyr bare at man kan få en hyggelig overraskelse når man tar feil. Gjør ikkeno. Men jeg HADDE godta meg skikkelig hvis det viste seg å være feil. Så det funker begge veier. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Forskjellige nettsteder melder litt forskjellig info, noen sier det er 5 forskjeller klasser i spillet mens andre mener det er 7. Et par sekunder siden på live stream: "The exact number of classes is not set." Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Oh God! Nettopp bestilt Diablo (nr. 1)! Var knapt født da dette spillet kom ut, vil jeg tro... har derfor aldri fått sjangsen til å spille det! Det er på tide nå! Noen som vet om Diablo funker på XP? () Sikkert ikke... ossen, eh... får jeg den i såfall til å funke på XP? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Funker neppe på XP uten problemer..søk litt på google f.eks. "Diablo +win xp" Så gamle spill sliter med nye windows'er. D1 er veldig basic ift D2, man går egentlig bare nedover og nedover i samme dungeon helt til man kommer til bunnen. I D2 er det åpne områder og alt er utendørs (nesten). Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Oh God! Nettopp bestilt Diablo (nr. 1)! Var knapt født da dette spillet kom ut, vil jeg tro... har derfor aldri fått sjangsen til å spille det! Det er på tide nå! Noen som vet om Diablo funker på XP? () Sikkert ikke... ossen, eh... får jeg den i såfall til å funke på XP? Står på boxen min at det er kompatibelt med xp. Vista derimot (som jeg har) var vist litt ymse. virker for noen og ikke for andre. Det virket for meg. innstallerte d2 og lod nå nettopp. har vista 64 business EDIT: så nå at du snakket om diablo 1. jeg snakket om diablo 2 Endret 28. juni 2008 av beerlover Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da har du en oppdatert versjon av Diablo 1 isåfall. De re-release versjonene er sikkert kodet om litt for å virke i XP. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 http://www.gamebanshee.com/forums/diablo-i...s-xp-84143.html Kanskje det går allikevel. Virker som om de fleste klarte det, hvertfall. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Håper brettene genererer seg selv tilfeldig hver gang du starter på nytt slik det var før. Fikk inntrykk av at det ikke var slik. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har akkurat kommet hjem fra job. Fikk lov til å dra tidligere av skjefen( d2 nerd selv) så hva skjer? ER DET DIABLO3? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Diablo 1 virka knirkefritt på XP med meg i alle fall. På Vista var det litt verre, men det gjekk der og. Har spelt mykje både Diablo 1 og 2 den siste tida og det blir i alle fall ikkje noko mindre no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg