2rst1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Spørsmål: I Diablo II på det questet der man skal redde Cain frå Tristram. Då må man åpne portalen frå Stony Field. Er det ikkje 6 steinar der? 5 som lyser når portalen bli laga, og ein stein som står litt "utenfor", men ikkje lyser? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nyeste forandringer på splash screen! Endret 28. juni 2008 av Erasus Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det kan faktisk se ut som enden av hornet hans ja Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) *sprer litt håp til de som fremdeles håper på Diablo 3* Han d00den fra Blizzard sa jo at de skulle annonsere ett nytt spill på WWI ... men sa han noe om at den announcementen hadde noe som helst med denne teasern å gjør? Så selv det ikke er Diablo som kommer gjennom isen her så er det ikke dermed sagt at det ikke kommer Endret 28. juni 2008 av NeoTech Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det gir ingen mening at det der skal være hornene til Diablo. Anatomikunnskaper er ikke fanatiske Diablo-fans sin sterkeste side. Endret 28. juni 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det gir ingen mening at det der skal være hornene til Diablo. Anatomikunnskaper er ikke fanatiske Diablo-fans sin sterkeste side. Husker jeg ikke mye feil så er Diablo's horn curved og kan komme opp igjen ... ca der *peke på* Om man legger litt godvilje i det og tenker på at evolvement over de mange år så kanskje Endret 28. juni 2008 av NeoTech Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Så for meg dette bildet og tenkte det kunne ligne...men ser nå at det ikke stemmer helt Men han kan jo ha gått gjennom noen forandringer ja...hehe. Endret 28. juni 2008 av BF-Medic Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Så for meg dette bildet og tenkte det kunne ligne...men ser nå at det ikke stemmer helt Hehe, du må jo skjønne at hornene har blitt slitt ned av all den isen han har måtte slite med hver dag i en årrekke nå, snømåking og isskraping kan jo ta knekken på de aller beste Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er rett at Diablo noen ganger er avbildet med kurvede horn, men det betyr fremdeles ikke at de ender flere cm under øynene hans. Dersom det hadde vært tilfellet så burde de jo være så lavt som brystkassa hans før de begynner å svinge oppover. Dere kan jo alle se for dere hvor teit det hadde sett ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tar ingen credit for den teorien, poster ting jeg finner på diablofans. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Spørsmål: I Diablo II på det questet der man skal redde Cain frå Tristram. Då må man åpne portalen frå Stony Field. Er det ikkje 6 steinar der? 5 som lyser når portalen bli laga, og ein stein som står litt "utenfor", men ikkje lyser? Jo, stemmer det. Men det finnes et annet sted også, kan bare ikke huske hvor, hm.. edit: Jo, der med diablo.. når man skal åpne de portene, elns. Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er vel ikke så veldig lenge til den skal reveales nå er det det da? Da får vi jo alle se hva som skjuler seg der bak ... kan jo hende at det er noe heeeelt nytt også ... de har vel sagt at de jobber med en helt ny MMO? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Tegna fort i paint nettopp. For meg ser det ut som ein person som holder noko som er forma trekanta. Ein av dei runene etter man har drept The Summoner i Diablo II er trekanta. Og synest det kan minne litt om han Endret 28. juni 2008 av 2rst1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det har dukket opp en rune til i isen. Oppe til høyre. Ser ut som en smiley Edit: jeg hoppet visst over en side, og overså at det allerede var nevnt. Holde pressekonferansen live på nett noe sted? Endret 28. juni 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tror ikke det er noe DIABLO.. They have let us down, and they will do it again. Om det skulle vært horn, så skulle det vært litt bøyd. Men men, vi vil jo få vite det om ca 1t og 45m. LOST VIKINGS 3, høhø. Lenke til kommentar
Lord_Azalin Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Den tingen som stikker opp ved øyet der passer ihvertfall best med Diablo. Jeg ser ingen grunn til at de ikke skal ha designet en ny versjon som ikke stemmer helt med tidligere. Det hadde jo vært for lett. Morsomt med smiley´en da. hehe Endret 28. juni 2008 av Lord_Azalin Lenke til kommentar
Lord_Azalin Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det har dukket opp en rune til i isen. Oppe til høyre. Ser ut som en smiley Edit: jeg hoppet visst over en side, og overså at det allerede var nevnt. Holde pressekonferansen live på nett noe sted? Den streames her: http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml Lenke til kommentar
matsiboj Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det har dukket opp en rune til i isen. Oppe til høyre. Ser ut som en smiley Edit: jeg hoppet visst over en side, og overså at det allerede var nevnt. Holde pressekonferansen live på nett noe sted? http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tror ikke det er noe DIABLO.. They have let us down, and they will do it again. Om det skulle vært horn, så skulle det vært litt bøyd. Men men, vi vil jo få vite det om ca 1t og 45m. LOST VIKINGS 3, høhø. Det er lurt å ikke håpe for mye hvertfall, kan ende jævlig skuffet. Lenke til kommentar
matsiboj Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) 1. Jeg synes det ligner paa ei geit! 2. ice1.jpg -> ice2.jpg -> ice3.jpg -> ice4.jpg -> ice5.jpg ->ice5andahalf.jpg -> ice6.jpg (hinter jeg 666 a.k.a. Diablo?) 3. "Hornet" ligner paa en hagegnom! Endret 28. juni 2008 av Stalker72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg