ShampooMacTavish Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, selvom jeg er mest fan av Warcraft-serien (ikke WoW) av alle Bliz sine produkter, håper jeg på Diablo selv... Diablo-fansen har ventet lengst (jeg er en Diablo-fan selv, såklart), og etter åtte år på pinebenken, er det de som burde få sitt spill først. Men uansett, dere kan være VELDIG sikre på at Diablo III vil komme ut en gang, slevom det ikke nødvendigvis vil bli det spillet Bliz annonserer i morgen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ekstremt. "evilpenguin". shuffle the letters: "unveiling ep". You get EP. Now turn EP by 180 degrees. D3!" Mot slike kan jeg ikke kvalifisere til D3-interessert. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ekstremt. "evilpenguin". shuffle the letters: "unveiling ep". You get EP. Now turn EP by 180 degrees. D3!" Mot slike kan jeg ikke kvalifisere til D3-interessert. We're not worthy!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Åh, det har jeg visst lenge... gadd ikke nevne det, syntes det var så opplagt Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Magefølelsen min sier at det er ett splitter nytt lost vikings spill frosset under isen! ;O Som faktisk kan bli riktig bra.. og forresten, jeg tror ikke at spillutviklere sitter å konspirerer og finner på masse tull for å hinte til hva som er på gang. Er helt utrolig hva folk kan grave ut av ingenting., hehe. Endret 27. juni 2008 av akerlian Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Åh, det har jeg visst lenge... gadd ikke nevne det, syntes det var så opplagt Hehe, ja. Alt er så opplagt. Så blir det spennende å se om alle våre teorier som vi selv tenker er så opplagt, når vi på forskjellig basis har funnet fram til hint som gjør oss overbeviste tidligere enn andre. Og det i seg selv er også temmelig opplagt. Ekstremt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Spiller du golf ved midnatt? Eg meiner å ha lese at det er 11:45 i Paris (GMT+1, same tidssone som oss) det skjer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Faen det blir nok ikke særlig med søvn i natt, alt står klart til å streames her, håper bare det ikke klikker helt pga. pågangen senere. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Spiller du golf ved midnatt? Eg meiner å ha lese at det er 11:45 i Paris (GMT+1, same tidssone som oss) det skjer. Vi er GMT+2... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det kan ikke stemme, vi er GMT+1. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det kan ikke stemme, vi er GMT+1. Sommertider hey hey sommertider... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det kan ikke stemme, vi er GMT+1. hvordan er den med sommertid da? er det ikveld det streames? eller lørdags formiddag? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Streames rundt 12 tia i dag (morningen altså). Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det kan ikke stemme, vi er GMT+1. hvordan er den med sommertid da? er det ikveld det streames? eller lørdags formiddag? her ser du når det begynner og slutter http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vi er i GM+1 ja. Men ikke når det er sommertid (DST), da er vi GMT+2, mens britene er GMT+1. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ah, sorry, jeg regnet med at det skjedde på kvelden. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så, er det noen her som kanskje håper at de annonserer noe annet enn Diablo III? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det gikk noen rykter om en hero class #2 til wow. Det hadde vært kult, men ikke like kult som D3. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Uansett hva som skjer så er det en ting som er sikkert: Blizzard VET hvor store forventninger det er om at Diablo III skal bli annonsert denne helgen, de vet hvor skuffet folk blir om det her gjelder noe som helst annet enn Diablo III. Bare tenk om annonseringen er f.eks Lost Vikings til Wii, da er det bare å begynne å grine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg