Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, tror ikke et urgammelt spill kan være "livet" for noen lengre. Når man har levelet 20 karakterer til 99 er det ikke mye glede å hale ut av spillet lengre. Da er det isåfall kun for grindinga si skyld. Da har man tapt.

Såvidt jeg har forstått er det ikke "levlinga" men sjeldent og verdifullt utstyr som driver Diablo II idag, med handel av sistnevnte gjennom auksjoner og lignende. Mulig jeg tar feil selvfølgelig..

Lenke til kommentar

Jeg spillte selv på Battle.Net med D2 for inntil et år siden. (kom i forsvaret, og der var Battle.Net blokkert)

Patch 1.10 og 1.11 gjorde spillet mye mer utfordrende, og det ble mer vanskelig å få høyere level. Samtidig kom det mange spennende gjenstander som gjorde at spillet holdt seg en del lenger.

Lenke til kommentar
Jeg spillte selv på Battle.Net med D2 for inntil et år siden. (kom i forsvaret, og der var Battle.Net blokkert)

Patch 1.10 og 1.11 gjorde spillet mye mer utfordrende, og det ble mer vanskelig å få høyere level. Samtidig kom det mange spennende gjenstander som gjorde at spillet holdt seg en del lenger.

Ja.. De forandra jo Cow-lvl blandt annet. For før, så kunne man levle fra lvl 1 til så lenge man ville(i hell altså) men, nå så må man jo være rundt 20 for å få xp og xpn slutter rundt når man er rundt lvl 25.

Det var tider !! et kill var rundt 1(+) lvl ;D

Lenke til kommentar

Blizzard søker disse jobbene:

Senior 3D Environment Artist

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a senior 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments.

3D Environment Artist

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both objects and natural environments.

Associate 3D Environment Artist

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for an associate 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both objects and natural environments.

3D Background Artist

Blizzard, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a 3D Background Artist skilled at creating models and texture maps for both architectural structures and natural environments.

Tilfeldighet at Diablo I og II blir nevnt?

Lenke til kommentar

Det er absolutt ingen tilfeldighet. Jeg er ganske sikker på at Blizzard har jobbet med en oppfølger til Diablo II i lengre tid, men usikker på hvor mye de har jobbet med den, og om det er produktet som kommer nå.

At de ønsker personer med god kompetanse til 3D-modeller ser jeg på som en positiv ting, jeg tror på et bra produkt.

Lenke til kommentar

Er det blizzard eller er det FS som er/var developer. Blizzard har vel rettighetene, men.?

"Blizzard, the developer of Diablo and Diablo II..."

"Flagship Studios is a computer game company founded by Bill Roper along with Max Schaefer, Erich Schaefer, and David Brevik, the original developers of Diablo and former high level Blizzard North executives. "

Endret av laffe
Lenke til kommentar

9 timer igjen! Blir spent på hvor den runen vil bli plassert! Om den blir plassert andre steder enn på toppen.. vel da kan man si farvell med pentagram-teorien.

Blizzard er jo kjent for å tulle no jævlig. Legger opp til noe, og deretter knuse teorien i dett siste liten

l_52705822aa71c8d0df7ab34e58490d75.jpg

:D

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...